Icone di u "Signu di a Mamma di Diu" - quale si prega è ciò chì aiuta?

Icons à l'imaghjini di a Vèrgine sò di i più significati per i believers. Ogni stampa ha a so propria storia è un putenza incredibile, chì hà creatu un gran numaru di miraculi. U icona "U Signore di a Mamma di Diu" mittite a attenzione, à quali i crudi cuncerte cù diversi dumande.

Icone di u Signu di a Mamma di Diu - significatu

Cumu cù assai àutri imagine, este icona hè rapprisentatu da a mamma di Diu cù u Figliolu. A mamma di Diu ùn hè micca espunutu in u centru maiò, ma in a cintura. Pudava a so mani à i costi è a mantene i palme, chì ncorpeni a prichera di intercessione. In u centru in l'esfera hè rapprisintatu Cristu, cù a manu un scroll, chì hè un simbulu di a duttrina. Ci hè una altra versione di l'icona, chì u Figliolu di Diu ùn hè abbandunatu. A ropa di a Vèrgine hè russa o crimson. Se interessate à ciò chì l'icona "Signu di a Mamma di Diu" significa, hè impurtante sapè chì l'imagine rapprisenta a misericòrdia di a Regina di u Celu à e persone.

Ùn hè micca superfluitu per esse da induve hè megliu esce u icona "U Signore di a Mamma di Diu" in a casa. U megghiu locu per una imaghjera hè l'iconostasi di casa. Sì ùn hè micca, pudete posalà a fàccia in un altru locu, u principale hè di piglià in cuntà chì à u prossimu ùn deve micca esse micca e fotografici in famiglia, ricuddu i superfluidi, i telegrami è i diversi decorazioni. Quandu una persona à guardà un icona, ùn deve esse distractatu.

Storia di l'icona "Signu di a Mamma di Diu"

Per a prima volta, u maravigliu di l'imaghja divinni cunnisciutu in 1170. À quellu tempu un armata attaccau Nóvgorod, è l'abitanti di a cità ùn sapianu chì fà è solu pricava per aiutu. U terzu ghjornu, l'arcivescu sintì una voce urdinendu à piglià l'icona di a Vèrgine in a chiesa è u mette nantu à u muru di a cità. Durante a battagghia dopu, a freccia di l'enemicu cascà nantu à l'imaghjini è à a stessa volta a vèrgine cuminciau a chianciri. I nimici eranu beldi è si ritirau.

In onore di stu successu, l'archevatenu hà stabilitu u ghjornu di l'emblemà "U Signore di a Mamma di Diu" è a festa hè sempri mantinata, è hè cascata u 10 di dicembre. Ci hè statu registratu un altru grande miraculu assuciatu cù questu facci di a Vèrgine. L'avvenimentu era in 1611. Quandu i suviera attaccò Novgorod, ci era un servitori divinu in a catedrale. L'esercitu vulìa piglià a cattidrali, ma e forzi invisibili ellatu. U icona "U Signu di a Mamma di Diu" hà servutu cum'è una difesa impenetrable. E tentevuli foru fatti diversi, ma u tempiu era impregnable.

Festa di u icona "U Signu di a Mamma di Diu"

Dichje vene u fattu chì in onore di a gran salvezza, una festa hè stata data u 10 di dicembre, dedicatu à a famosa famiglia di a Mamma di Diu. In e chiese Ortodoxi, un servitu divinu hè statu, chì migliori di credi visitanu per sprimà u so amori per a Regina di u Celu. A voti la celebrazione di l'icona "U Signu di a Mamma di Diu" hè accumpagnatu da liturgii spiciali. In questu ghjornu, u cleru cunsiglianu per indirizzà i Teatonti in preghje.

Tempiu di l'icona "Signu di a Mamma di Diu"

Dopu à i miraculi chì creanu l'imaghjera, hè statu postu in a Transfigurazione Church, induve era di 186 anni. In u 1359 un temple era custruitu, chì era chjamatu - l'icona di a chjesa "U Signu di a nostra Signora". Semu devi esse nutatu chì e liste di sta stampa sò ancu miraculous, chjamati cusì à u locu di manifestazione miraculosa: Alabatskaya, Kurskaya-Korennaya, Tsarskoselskaya, Albazinskaya è Serafimo-Ponetaevskaya.

Cumu l'aiuta "U Signu di a Mamma di Diu" aiutà?

L'imaghjera anu tremu putere, è hà digià creatu un grande quantità di miraculi. Parechji cridenza anu face a Mamma di Diu in a casa, perch'elli ponu aiutà aiutu in ogni momentu. L'icunettu miraculu "U Signu di a Mamma di Diu" aiuta:

Preghiera per l'icona "U Signu di a Mamma di Diu"

Per aiutu à u Teatokos, pudete indirizzà à ogni mumentu è in ogni situazione, più impurtante, ùn eseguite chì dopu avè ricivutu u desideratu, es necessariu espreserà gratitudi à i Purturi Superiori. Hè impurtante cunnosce micca solu ciò chì l'icunettu "U Signu di a Mamma di Diu" hè à pricà, ma ancu cumu fà cumu ghjustu:

  1. Pudete riferisce à i Teutori in e chjese è in casa, più importantemente, per fà una faccia prima di i vostri ochji.
  2. Hè megliu accuncià un parechje di candele per elli è pusendu per un momentu davanti l'imaghjini. Pensate à ciò chì vulete acquistà o quale hè u problema per solu.
  3. Scrivite cusì chì l'icona "U Signore di a Mamma di Diu" si parla, ciò chì l'imaghjera hè dumannatu è cumu per fà, vale nutà l'importantu - per affruntà i Puteri Cumpagnia hè necessariu solu cun un core pianu è senza nisun intruduzzu.
  4. À u primu hè ricumandemu per leghje a prichera "U nostru Babbu" , fate perdiri di penseri stranieri è dopu chì pudete esse ghjustu à u testu di preghjudiziu speziale presentate davanti.

Akathist icon «U Signu di a Mamma di Diu»

Comu una prighera, un akathist pò esse parlatu in ogni mumentu, se vulete, ma assicuratevi di fà nantu à una festa nantu à u 10 dicembre. Ci sò parechje cunsiglii per avè lettu à l'Akathist di a Mamma di Diu prima di l'icunettu "U Signore":

  1. Pronuncia, questu quì, cantate e parolle in alta voce, perchè vi createvenu energia positiva in ellu.
  2. Ùn avemu bisognu di amparà u testu da u core, postu chì pò esse lettu, ma prima di scrivitevi.
  3. Hè impurtante micca solu per cantà u testu, ma per di significà è fede in ogni parolla.
  4. Hè necessariu di cumincià cù preghje, è solu à passà à l'akathist, chì hè in canti stannu.