Oghjulu à Nicolau u Mercatuur

Nicolau, a Wonderworker divintò, in fattu, a Wonderworker durante a so vita. Hà tamed l'elementi per salvà a nave duve ellu stessu, da u naufraggiu. Nicolau u Wizottu sacrificò a dote à i figlioli di un mercatu ruined in modu chì puderanu maritari. I difendò, cunghjigliani i ribelli, era u patronu di culpè innocentamente è salvatu da una morte vana. Dopu à a so morte, e so reliqui inizenu à guarisce i malati mortificati, per salverà da e cundizzioni di vita più inutile, in quantu era invechje a traduttrice.

Preghi a Nicholas the Miracle-Worker sò i legumi più legale in Ortodosia. Dopu tuttu, hè statu creatu da quasi parechji mil anni, perchè ellu riceve in istante à i chjami di coralli sinceri è purti.

Un pocu di storia

A prighera più forti à Nicolau Marcu di u Marcu di l'omu pò esse ditti solu quandu u 100% crìdinu in e vostre parolle è u putere di u Santu. Prima di pricà, formule a vostra dumanda, dite à Nicholas the Wonder-worker senza gustu nantu à a vostra vita, prublemi, disgrazia, è ellu vi aiuterà.

È Nicola hè travagliatu in u 3 ° sèculu AD. in a cità di Lycia di u Munnu (ora u territoriu di Turchia). Dopu à a zitiddina, era un zitellu assai religiosu, cusì tempore è diventenu un cleru, è dopu un arcivescu.

Nicolau a Miracle-Worker hè ancu chjamatu Nikolai u Sinner è u Miracle-Worker of Miracles. U ghjornu chì hè veneratu - Dicembre 19.

San Prisante di San Nicola

San Nicolau in a so vita cunquistò u so altru egoistu è generosità. È a preghiera di Nicolau u Mercatuur per i soldi hè cunzidiratu una di e manere più efficafichi in a Cristianità per attruvarze benessiri finanziariu in a vostra vita. In legenda di sta preghiera, l'energeticu cambiassi in una manera positiva, intrarrarà benessere, ma cumu pò piglià, avete bisognu di travaglià è di travagliu.

U testu di a prichera:

"Oh, tuttu u grande, grande miraculu chì travaglia, u Santu Patri di Cristu, u Babbu Nicolae! Pigliemu, spiranza a speranza di tutti i cristiani, u difesu fidu, u ghjuvenu famu, u dolmente chianciante, u mèdicu malatu, u regnu di u mare, u mischinu è a nurse stubborn, è tutte un helper è patronu rapidu, è virimanu in pazu è vedete a gloria di l'elettu di Diu in u celu , è cun elli in constantemente chant l'unu in a Trinita di u Diu veneratu per sempre è sempre Amen. "

Preghjonu per aiutà

Nicolau u Sinner pò esse pricatu per micca solu per ellu stessu, ma ancu per i so amori chì sò in prublemi. Oghjulu à San Nicolau a Miracle-Worker serà sempre listesse da i santi, è a vostra dumanda si cumpende se u so cumpitenzi serà utile à qualchissia chì o per quale o pricanu.

U testu di a preghiera per l'aiutu:

"Oh, All-santu Nicola, u più admirable di u Signore, u nostru intercessore calore, è in ogni locu in piacere, un helper rapidu! Aghjustassi aiutu è malu in a ghjente generale, prege à u Signore Ddiu per cuncèdite a remissione di tutti i mo peccati, assai di quali anu fattu piccatu da a mo ghjovacci in tuttu a mo vita, in patria, in una parolla, da u pensamentu è di tutti i mo sentiti; è à a fine di a mo ànima, aiuta u mortu, prege à u Signore Ddiu, tutti i criaturi di u Salvadore, per salvà da l'averebbe disprezzu, è u tormentu eternu: Sempre glorificà u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, è a vostra misericurdia intro duzzione, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghiera per intercessione

Sì avete i vostri figlioli avete l'averebbe bisognu è avà, è ùn pudete micca trattà cun ellu, salvà è evitari u terribbilmente, per esempiu, se i zitelli sò sottore influenza perchè o utilizate l'alkoħolu, drogu, dicendu a preghiera perchè per i zitelli à Nicolau u Mercatuur:

"Oh, All-santu Nicola, un prefettore di u Signore, u nostru intercessore calore, è in ogni locu in piacere un helper veloce! I piacè, piccatu è tristi in a vita prisente, pricava à u Signore Diu per cuncèdite a remissione di tutti i nostri piccati chì anu fattu piccatu da a mo ghjovacci in tuttu a mo vita, in patria, in una parolla, da u pensamentu è da tutti i mo sentiti; è à a fine di a mo ànima, aiuta, u mischinu, prege à u Signore Ddiu, tutte e cose di u Salvadore, per salvà da l'avete prughjettuzzioni aria è u tormentu eternu; Dunque sempre glorificà u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, è a vostra misericurdia presentazione, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Dopu à "dà mi" vi pudete dete a vostra dumanda.