U Pipinu - pianta è cura di i pianti

A pruduzzioni propiu è a cura di i pianti pagliaghji averanu aiutu di cultivà i pianti sani cù altu pruduzzione.

Correct landing of peppers on plantel

E piante sò piantati i chjovelli di cuntenente di certi termini, da poi perlippe in u tempu nantu à a terra aperta. L'arburette primi varietà si stavanu 65 ghjorni dopu à u travagliu, varietà di a migità di riposu - di 65-70 ghjorni, è varietà di a fini di ripusazioni - di 75 ghjorni. U giardinu hè bisognu di calculà u tempu di piantazione, dettu di a varietà , per impedisce u crescente di crescente. Questu prumesse in una diliziu in frutti.

Per u travagliu, i graneddi sò selezziunati cù cura, chì abbandunè a qualità è sguassà i danu. Sò stati scuperta per 20 minuti in una solu 2% di u permanganatu di potassiu, da quì sottu suluzione di "Epin" o "Zircon". Per chì e piantini crescenu, i zoni chì deve esse ghjonghje annantu di cultivà. Sò posti nantu à un pezzu di pappagallou umitu è ​​cupartu in cima cù un altru pezzu. Cusì avarà da prumove a so incesa. Sutta sti cundizioni, i zitelli sò stati manteni da 7 à 14 ghjorni.

U mischju di u maciu pè u maturu di e pianti pò esse acquistatu prestu o preparatu da sè stessu. Per fà questu, mischjianu humus, turf e lavareva arena. Hè ricurdatu à calcila a mischiglia. Hè bisognu à bullò per una ora per escludiri malatie fungi di e piante.

A prufundità di e piante di pezziri pà i pianti di cuttuttolu pò esse à 1,5-2 cm.

Mètodi per pittementi upertu in piantini

Ci sò sti modi basi di piantà pimpine nantu à e piantini:

  1. In a terra . Per fà questu, pruduciate e semi preparati è una misura adattata.
  2. In toilet paper . Questu hè un metodo assai cunzultante, chì ùn deve micca esse l'preparazione di terra per a piantazione di coglie. I Seeds sò stati in bagnu toiletu dispostu, chì si trova in 5-7 capasti è postu nantu à u fondu di un contenaghjolu trasparente. U paper hè imbruttatu, in cima di quì ponu i pezzi di pepite, chì sò priparati. U cuntinuu hè chjusu è mantene in un locu caldu. Ogni ghjornu, e manni sò spuntati è umdi. Periòdicamente, u paper hè spulatu cun fertilizzanti per rinfurzà e piantini. Dopu l'apparizione di i primi partisani, i pianti sò piantati in cuntracugii separati.

Cura di i pianti pezzi

Curingu di e piattu di pumite in casa hè stata manera:

  1. Illuminazione . Se a piette di pumite ùn manca làmpiu, si conduce à a so stira. In u futuru questu quì afectarà u prucessu di a pianta. Stu pimentu per u cunfortu normale precisa un ghjornu di ghjornu corto. Questa pò esse assicurata da i cimi di e piante da 18-19 ora sottu un boxu opaca. U restu di u tempu hè situatu in un locu luminosu.
  2. Mantene a temperatura optimale di u mondu . Prima chì i primi rimichi addiventanu, a temperatura di u livellu deve esse 25-28 ° C, è dopu a so presentazione - 20 ° C pè i primi 2-3 ghjorni, dopu à quale hè mantene in constantemente 22-25 ° C. Ùn impuse un cuntrariu cù sprouts nantu à i batimenti calefine, chì questu resultarà in calore rapidu è secredu di u locu. Pò esse capaci di regulà a temperatura di u locu, hè cunsigliu chì u sillà nantu à a finestra nantu à a quale si stanu a pianta chì sò stati vallati. A temperatura necessaria hè creata cù l'aiutu di u ventu, chì hè apertu à u mumentu giustu.
  3. Ritenimentu di u regnu di l'acqua , chì cunsiste à impedisce e sobremoistissement eccessivu o seccendu fora di u locu. Dopu l'emergenza di colti, i pianti ùn sò micca rinsicati da i primi 2-3 ghjorni, ma sò stati humitevi di u pistola spray. Quandu i fogghi cunfronti cumunicati, l'acqua hè irrigata da acqua calda. In i primi ghjorni sò disposti u riuturi da una cullizzioni, per ùn lavalli micca di u locu.
  4. Pest control . I mudiculate di pepite pò esse suscettibile à attaccà da una tick or pulgustus. In questu casu, si tratta à tempu cù l'infuzione d'agliu, calendula, extracte di pinu o "Entobacterin", "Phytopharma", "Agravertin".
  5. L'alimentazione , chì si porta à esse almenu 2 volte cù l'abbinimenti di liquid (Agricola, Barrier, Krepysh, Rastvorin).

U cura adattatu di i pianti pusteri sarà megliu preparalli à pona nantu à a terra aperta.