Blake Lively è Ryan Reynolds chjamò babbone è andò

Dopu l'apparenza di a famosa parta d'Hollywood di a figliola, ùn l'abbandunò ancu à l'amma è si n'andò in tutti l'avvenimenti in turnu. In ogni casu, per l'premiere di "Deadpool", Blake Lively è Ryan Reynolds fendu una salute.

Donate à u so maritu

A film, induve Reynolds hà fattu u rolu di titulu, hè stata urdinata per fannaghji di cume di cume chì venenu à una di i cinemes di Nova York vistutu di vestiti di Deadpool.

A coppola hè stata amata à l'altru, autografii distribuiti, una bona cummunione cù l'amatori. Li mani addossu, radiannu la felicità.

Perfettamente bella

L'attrìcula di 28 anni di centu era spluta in una madre di perla asimmetrica Chanel, chì hè stata dicurata cù borse cù grani piedi. L'outlet accenterau a figura finta di una biddizza, è l'ochji piani descuriati sò stati rializzati da i pezzi grazzii. A ligereza di l'imaghjini hè aghjuntu da i capelli ucechjudi, chì Blake hà prescritti da una parte.

Ryan era appaciatu per a so mòglia in un rigalu u celu scuru assai stravutu, è una scelta per l'imàglia fù aghjuntu di una cammisa avuta in polca.

Leghje ancu

Parenti Oculati

Malgradu a publicità, i stiddi sò currettamente guardi di u picculu James, nascutu à a fini di u 2014, da a stampa. Ùn hè statu ancu saputo chì a ragazza aspetta è à quale s'assumiglia più.

Lively è Reynolds, chì sognu di una famiglia grande, in l'premiere di una cummedia comicu, cum'è a solitu, ignorava e dumande di i ghjochi di u periodista nantu à James.

Aghja aghjuntu, in a distribuzione di film russa "Deadpool" pò vede da u 11 di frivaru.