Stella di a serie "L'Edizioni Magnificenta" Meriem Uzerli sposa

L'annunzii turchi pubblicati a notte nantu à l'ingaghjamentu di a stella di a seria "L'Edizioni Magnificenta" è l'attore egizianu Bassel Alzaro. I ghjovani migliori scontranu un annu è sò stati passati assai tempu in ghjornu, è l'altru ghjornu, Meriem Uzery hè statu uffiziale ufficialmente à a famiglia scelta.

Oculare a so rilazioni

L'urdinate di chì l'ùltima visita di Dubai hà assai intensu, prima, hà avutu una offerta ufficiale di a manu è u coru, a seconda, a zitella era invitata à a casa di i paisani di u ghjovanu, è in terzu, hà prestu à preparà per trasfirì à u so amatu in l'EAE , è, sicuru, restu.

Puru li cambiamenti dramaticamenti di a vita, in i rete soziale, l'attrìghjina hè assai curabile è ùn ùn sparte micca l'infurmazioni nantu à a so vita persunale. L'unicu ciò chì pudemu vede hè l'immubiliarii rariati cù a so figliola, a participazione à i prughjetti di film è l'entusiasmu per l'esercitu attivu. Per esempiu, in l'ultima di i viaghjatori à Dubai, ella visitò a razza Formula 1, hà pigliatu un passaghju in quad motos è motocicletta.

Meryem amat restu attivu
Meryem Uzeryl à u quad

Insiders da l'ambienti di l'attrice chì Meryem hà digià principiatu a planificazione di a festa di a matrimoniu, pensendu à u vestitutu di vestite è selezziunate una scola per a so figliola. L'elettu hà studiatu attivatu u mercatu immubiliare in circustanza di appartamenti adattati.

Histoire de Meryem è Bassel

A pressa turca chì u coppiu si ncuntrava in Berlinu d'un annu dopu è dopu chì u ghjovanu hà iniziatu à prisintà in un apertura cun Meryem. Malgradu u fattu chì ci era sempre un hashtag "amici" sottu i fotosi cumuni in i redes sociais, tutti criditevanu chì ci era più entre elle.

A coppiu hè spessu vistu in i fotografichi

Dui misi fà eranu attrazziati un veramente di unu di i stati di Istanbul, a coppula l'avia indegniu da l'intrusioni di a prutezione è dumandate micca di sguassà.

L'amici di l'attrìggica dici chì Bassel Alzaro hà troppu rapidu di truvà una lingua cumuna cù a figliola di l'attrice. L'omu ùn era micca vargogatatu chì Meriem hà risuscitatu a so figliola Lara è dà nascita fora da u so matrimoniu ufficiali.

L'attrìzia hè una figliola

In u 2013, Uzery hà scontru cù l'empresariu turcu Jan Atesh, a rapportu hè statu iniziale "incestu". Dopu chì l'attrestra hà stracciata è u "futuru patri" dumandatu un avversu, a coppula spina. A data, un omu di affari ùn hà micca participatu à a vita di a so figliola è ùn ùn aiutanu à finanzià Meriem.

Attrice cù figlia

A zitazione di Meriem è Bassel hè pianificatu per u prus annu, ma per avà a coppula ùn hà micca ufficialmenti cumentu nantu à a so rilazioni.

Leghje ancu

Ricordate chì l'attrice di 34 anni di cinematografista russa ricorda di a bellezza puttina e bustite in a serie "L'Edizioni Magnificenta". Ma doppu l'accumenza di u prugettu, Meriem a riturnò riturnatu à u so pesu è u corpu naturali di capelli.

Pocu sapè chì u prugettu di u rolu è a simplicità massima cù l'heroina, ùn hà micca tombata solu u so capeddu in un corru feroissu avermezzu, ma ancu guasi guasi 14 kilogrammi!

Meryem Uzery in a serie "A Magnificenta Edat"

U cuntrattu hà dettu chì, in tuttu u tempu di filmi, ella tocca à strette à u pesu è escludie sperimenti bellezza!

Per via di u rolu, Meriem piglia u pesu è hè stata pintada