Preghi per a furtuna è a furtuna

Oghjone hè un tentativu di cuntattà cù a Mind Superiore per aiutà. Ci sò parechje scelte sfarenti chì sò assuciati à parechji sante. A ghjente usa prigherie per risolviri i so prublemi o trova u modu cusì à a vita.

Parechji crede chì a furtuna hè un fenomenu spontaniu chì ùn pò micca esse cuntrullatu. In fatti, ci sò parechji rituli è preghje cù quale pudete sculaccià a fortuna in a vostra vita. Per fà questu, hè assai impurtante per crede in successu è avè pensatu pusitivu.

Preghi per a furtuna è a furtuna

Prima di leghje una prighera, avete bisognu di preparà. Avete bisognu à lavavvi u pianu è pigliate un bagnu, ancu di visti nè roba neve. A preghiera hè leghje trè volte in a sala più grande di a vostra casa: "Signore Ghjesù Cristu è u so servitore Nicolau a Piazzu! Aghju appellute, dumandu a vostra aiutà. Una petra hè in u campu aperto, ùn dice nunda, ùn vai micca in nudda, ùn face micca cummerciale. A petra chjina, ma aghju, u servitore di Diu (nome), stendate, cammendu, cammina in lu lume, piglià a mo furtuna. Sugnu pigghiatu, bona furtuna, in e mio rete, fate a furtuna in manu. Amen! "

Dopu u finale di u rituali, à sente à a vostra voce interna, li diciarà ciò chì farà appressu. Pudete avè un desideriu di passà nantu à a strada, ùn ti nefate micca questu questu, cumu si conduce à u successu propiu.

Preghjonu per a felicità è a bona furtuna

Parechje persone, in un mumentu di fallimentu, susciteghja a sguardi nantu à u celu è offre a preghiera. Grazie à i putenzi altìssimi, l'omu si sàzianu di energia è riceve invisibbili, ma l'aiutu assai forte.

Sta preghiera hè cunsigliata per a luna creciente. Hè impurtante chì ancu di voi in casa ùn ci era nimu, postu chì tutti l'attenzione è l'energia deve esse cuncentrazione in una direzzione. Per fà u rituali, piglià una candela è, guardendu u celu, dicendu una preghiera:

"Dunque dumane à u Signore per dà una grande aiuta in u celu. Perchè ùn ci hè un locu in u mondu senza u putere di u Signore. Portu a tazza d'acqua di u dulore dulurusu à a cara brillanti di u celu, è dumandassi u tri putenzi di u Signore per dà a bunture è dà a lume in u mo modu.

Toccu a mo vita, Signore, cù a to manu è rende a fila di Light di mè à mè stessu. Dà forza à campà à a fine di i mo ghjorni in u ragiunale è u statu naturali di u corpu, è ùn permettenu micca chì i tragedii sò tomba à i mio vicini. Per a fede ti daraghju cercà pè u pardonu di l'alivio, è a mo gratitudi ùn avete micca limite. Amen! "

Preghioni per attruvariti furtuna è successu in l'affari

Se la fortuna longa di vene à visità è e vostre mani sò quasi quasi, dumandate aiutu di i Forzi più Alto. Andate à a chjesa, cumprà una cannila, ùn piglià u cambiamentu, ma lasciate pè l'affari di a chjesa. Prima di avè apertu a vostra attività o fate un trattu, chjama a candela è leghjite queste parole:

"U Signore hè u Patre Celestial! In u nome di Ghjesù Cristu, ti precu per successu in tutti l'affari di e mo mani. Qualiscu io fessi (a) è quantu aghju fattu (a), cuncèdanu u successu in l'abbundanza. Grantemi benedizzioni abundante in tutti i mio opiri è in i frutti di e mo fattu. Amparate à me a travagliu effittivamenti in tutti i posti induve l'avete datu me talenti è ridivanu di l'atti infilibuli. Sénta mine successu cù bè! Uncèdite ciò chì è cumu aghju bisognu à fà per esse successu cù abbunna in tutti l'esferi di a mo vita ".

Oghje sta preghjudiziu vi aiutau per fà u successu è a furtuna à a vostra vita, è dinò aiutanu à l'implementazione rivolduta di l'affari. Questa impiegazione impurtante aghjusta à migliurà u statu di mente è a vita in generale.

A preghiera di San Matrona

Parechje preghje pòrtanu a bona furtuna à i santi. Unu d'elli hè a Matrona, u Moskovskaya. Ùn mai avirrilla à i persone chì dumandanu u so aiutu durante a so vita. Pigliate a prichera Matrona hà furtificatu a so fidenza in Diu è guidò i veri atee. Questi appughjate aiuta per trattà parechje prublemi, fallimenti è altri morti. A preghiera diretta à u santu hè assai simplice è sona cusì: "Santu matrimoniu ghjustu, preziò à Diu per noi!" Dopu a preghiera, dicerete à e vostre pensamentu, m'hà dettu ciò chì pensate hè successu. Formule a vostra dumanda cun e parolle spiccioli.

Ricurdà chì u più impurtante hè di crede chì a preghjudiziu certamenti avete aiutu è agisce assai furtuna.