Preghiere per bellezza

E zitate sò sempre seguitu a so apetta è a bellezza di a so fàccia è u corpu. Tuttu chistu causa a prisenza di parechji prudutti di cura. Dapoi u tempu anticu, assai persone anu pricatu preghere per a bellezza è di l'attrativi, cumprendi i rituali . Per elli à esse attu, hè impurtante di crede in u risultatu è di ùn cuntene à qualcunu di l'usu di i testi di preghiera. Ci sò diverse preghjudizii chì permettenu micca solu per mantene a bellezza, ma ancu per affruntà incontru cù difetti cosmetimi.

Orda più forza di l'ochju perchè à a bellezza

Parechje persone anu prutezzione energetica dèvula, perchè l'altri pò pardonnu, non sulu rivolgiri, ma ancu insincere praising. Un maleficu pò diri à a perdita di bellezza è di salute. Ci hè una ceremonia simplicissima, chì avete bisognu cù a ghjente cù parenti poviri. In casa prima di allighjà, debite cresce u tè da ogni 12 erbe. Ogni pianta, fate un pocu, è poi, fate a cullizzioni risultati di l'acqua di ferli è leghje 12 volte questa preghiera:

"Eghjuli invidia, audis, aide, labbreeti stantati, rinfrizzate, turnate, scacciate u servitore di Diu (nome), andonu da induve hè vinutu. Ùn persequite micca mè stessu, a prichera di a Most Bedeada a mamma di Diu si perseguite. O Most Holy Theotokos, a Santissima Madre di Diu! Punderaghju a vostra mente è a me luci. È ùn solu ùn precu per mè stessu, ma dinò per e persone chì vene à A vostra intercessione. Mantene a Chjesa di u To Figliu in bè, è prutegge l'inimitu da i maligni insidichii, chì si norranu. U nostru Archpastor hà aiutatu à u vostru apostolate, è lasciate sanu, longu, u dirittu hè guvernatu da a parolla di a verità di u Signore. U pastore dumande à u Diu di u to Figliu, a ghjilosità è a vigilia di l'ànima di a banda di e parolle spedizione, è u spiritu di a raghjonu è a pietà, a purezza è a verità di a Divina i purtò. Pregunte à u Signore, u Signore, cù u putere è u regnu di u putere, a saviezza è a forza, i ghjudici - a verità è a irrealità, chì venenu à voi - u spiritu di castità, umilità, pacienza è amore. Eppuru, aghju pricatu à Tia, u Misericordia, Fallu u nostru paese cù u sangue di a vostra misericòrdia, è salvà da i disastri di l'espunenti, l'invasioni di i straneri è l'disorganizzazioni internecine, sì, all living in it, in amore è a pace, vita tranquillu è serena vanu, è e benedizioni di e pricati eternali A to l'eredi, puderanu aiutà à ludà à Diu in u celu per sempre. Amen ".

Dopu à questu, sguassate l'infuzione, biarà è andate immediatamente per dorme.

Preghjonu per a bellezza è a ghjuventù

I primi arrugas per parechji donne sò una verità tragedia, chì l'agenti reuvananti sò assai populari. Ci hè un ritu anticu è preghjudizii, grazi à quale pudete estenderà a ghjuventù. Hè impurtante di cunsiderà chì e Pertenevuli Oghje ùn ponu micca abulisce l'azzione di e lege fisiulogica, ma hè pussibule per vede visualmente a bellezza per elli. Per u rituali, cumprà una scupa per un bagnu di rami calce. A luna piena, à l'alba, in ogni capacità, pruduce l'acqua di primavera è leghjite davanti à u prima "U nostru Patre", è poi, una prichera "à San Panteleimon u Curataria". Allora dice questi parolle:

"Scopre l'età vechja, vi difettu a debule, a bellezza è a sulitudi. Mi accede. À e mani di i servitori di Diu (u nome) erani lucenti e belli, è e so pezzii di i servitori di Diu (u nomu) sò stati boni è belli, è u campu di u servitore di Diu era bonu è bonu, è a faccia di u servitore di Diu era bonu è bonu, , li belli ghjucanu, u corpu era flexible è bella è per tutti. Amen. Amen. Amen ".

Dopu quì, andate à u bagnu è hà versatu acqua in un cuntainer d'acqua calenta. Steam, usando una scupa, dicendu:

"Hvorob da u patiu, bellezza è giovani à a porta."

Hè stata solu per valdi di l'acqua da u tank è pudete andà in casa. A scovadora deve esse ittata in u cimiteru.

Preghjonu per a bellezza di a faccia

Dapoi u tempu anticu, chì a faccia era bella è ùn eranu micca rashes, i zitelli spieghjinu i so facci di ghjornu cù l'acqua, nantu à elli si levanu una preghiera especial. Hè necessariu per piglià qualcuna capacità, per esempiu, un bacinu o una ghjallina è pour pourci l'acqua neve. Idealmentu, sèttesi per ottene l'acqua di primavera. Dopu à questu, unu deve esse dichjarazione di bellezza:

"Arristazzu, trascenduvu stessu, fendu stà trè volte, è si n'andò in i boschi, chì ghjè in bracciu. Ci hè u muvimentu magicu mane, in questu u grizzu terribbili vicinu. Ella guarda a bellezza, distribuzenu à i gustu. Aghju chjamarà una sposa, una granella maravigliosa. Maturità, curazione, bellezza mi quantità à una volta! Lavore mi vodice, vultaré cun u sole di clarissimu, aghju vistutu blu in u celu è precu à u Signore. Allora chì a bellezza ghjovena è a salute si sarani cun amore! Amen! ".

Dopu à questu, rinfriscà a faccia siete volta cù un liquidu spilled, ma micca spazzate nunda, perchè l'acqua era di siccà. Spend the ritual every day.