Martin Freeman criticò u blockbuster "Pantera Negra"

U stratificatu americanu "Pantera Negra" hà cullatu parechji risposti laudatorii in i dui banchini di l'oceanu, ma quantu hè ghjustu? Martin Freeman, un famosu attore teatrali è britannicu chì starred in a seria "Sherlock Holmes" cù Benedict Cumberbatch - crede chì u "rivoluzione" di a film hè assai esageratu.

In una entrevista cù The Guardian, l'attore hà dettu chì ùn hà micca cunziddiu a "Pantera Negra" digna d'un Oscar:

"Aghju fattu chì sta film pò esse piaciutu da qualcunu è per questu scopu ci sò parechje, effetti spettate è un intravimu. Ma chì hè u significatu suciale è rivoluzionariu di a "Pantera Negra" chì parleremu? Hà avutu qualcosa cambiatu in America o in a industria cinematografica di u libru di sta foto? Alas, hè una illusione. Se dopu a presidenza di l'Obama ùn succeva nunda in a sfera suciale, da chì dicenu di a film!

Martin Freeman era sempre unnecessarily simplicemente, ma era supportatu da parechji compatrioti è fanni. Ellu stessu aghjunghjava in una entrevista:

"A lot di hype hè stata creata artificiàmente nantu à a film. Granni, finiscinu criatu una casta Africana-Americana in Hollywood, ma ùn aghju nunda di più per dì.
A "Pantera Negra" hà participatu solu attori africani-americani
Leghje ancu

L'upertu britannicu crede chì hè necessariu d'appughjà ubbligatoriu a valutazione di u filmu è u so impattu potenziale:

"Ne avemu bisognu è realisticu nantu à u travagliu chì facemu è offerte à u visor. Di sicuru, attentativi di fàfilati un filòsoficu chì revela aspetti soffriute, infine un gustu per i classici, in u quadru di u pussibuli. Hè pussìbule di cambià una cosa in u pensamentu di una persona è a sucetà rapidamente, cum'è i Stati Uniti volenu? No, durarà tempu!
L'attore ùn ha micca paura di spressione u so puntu di vista