Perchè ùn puderete chjudarà buttuli vache nantu à a tavula?

I Signori è a persunagione di persone per i tempi antichi, è a maiò parte di a persone cresce in elli è seguità u so "cunsiglii". Oghje, avemu da parlà, forsi, nantu à u signu più famosu, è pruvate à scurdà per quellu chì ùn pudete micca messi nantu à a tavola bunietti vacche.

Perchè ùn fate micca e botni vacanti nantu à a tola?

Quasi ogni persona sapi chì una buttiglia vacca nantu à a tavula hè un signu dolenu chì prumetti a pobreza, a fami è altre prublemi mundani. In i tempi antichi, era ancu pensatu chì un veli buva nantu à un tavulu prescia l'energia di una persona, a so salute, a forza è a fortuna. A strada, una legenda più ùn pò micca micca lascià e botilli vacche, soprattuttu s'ellu ci hè micca una donna chì dà nascita, perchè puderà amicàliche cù nativu difficili in u futuru o in generale pò privà una donna di i gioia di a maternità.

Una altra versione, in una buttiglia vacca vi vede spiriti maligni, chì ponu scorcheru è causanu assai disastri, perchè un veli micca vacanti ùn solu ùn sia micca sguassatu di a tavula, ma ancu deve chjesa. Deterioration de situazione finanziaria, malatie seriche, disputa in famiglia, disputa cù e persone, tuttu ciò chì pò succede à una persona, se crede din signu.

Ma ancu stu persunalizatu hà una spiegazione veru, chì ùn hè micca cunrelata à e credenze è l'esempi. U fattu hè chì in a Primu Guerra Munniali, in tavernes, in modu di regula, avianu a pagari per u numeru di l'alkouminu cunsumu, à dì, da u nùmeru di flascitti vacche, perchè i suldati chì anu visitatu i locu di spettaculu spessu chjamatu i buttetti vaccini sottu à a tavula per darà menu soldi per cena.

Hè da quelli tempi chì a tradizione cuminciò , per ùn micca di mette lasciami vaccini nantu à a tavula. Allora andà à voi per decisione, si riferisce à stu usu cum'è un avvirtimentu à l'ancestori o solu com'è un fattu storicu.