Signori di u populu in u 14 ottobre

U 14 d'uttude, o ghjente Ortodoxu di u mondu celebranu a Patruzione di a Santa Vergina, una festa grandi, venerati tutti i tempi. Sta data hè assuciata cù un eventu chì hè accadutu in u dicèsimu sèculu in Constantinopuli - u fenomenu di a Regina di i celi.

Signori di u populu in u 14 ottobre

Hè cresce chì in questa jornu o invernu sustituisci u vaghjimu, escortendu a bellezza d'oru per e porte è pigliate e regule di u guvernu in i so propriu mani. Hè cilibatu a fini di u travagliu agriculu è a cugliera, era cunvinta chì era ora di preparà a casa per l'inguernu, per pagà i debiti.

U 14 di uttrato in a prutezzione di a vèrgine Maria vèrgini affissata secondu i signali avianu a ghjudicazioni u tempu di u primu invernu:

  1. Si in quellu ghjornu, u ventu sopra da u sud, l'invernu sarà chjelu, se da u nordu è u livante - frettu, bè, se hè da u punente, è poi nevicata.
  2. Sì i venti sò cunfunditi, u tempu in l'invernu serà cambiatu.
  3. A neve chì chjera in questu ghjornu prumesse una settimana di fretu.
  4. Questu in u tettu di i cariculi sti prumessi un longu uceanu.
  5. Crane chì volò à u sudu à u Pokrov hà praticatu un invernu primu in friddu.

Hè nutate chì a neve avia datu una impurtanza especialità in quellu ghjornu: se a terra hè cuparta cun una catifa blanca, a vendita vinarà bona, se falla è frettu immediatamente, l'invernu serà di poco neve.

Oghji Ortodoxu celebrà a festa Ortodoxa u 14 di uttrovi in ​​a chjesa, hè stata cunsideratu un bon sigulu chì hà presumibilizatu à puliticanti a casa, cacciate pareti è finestalli, per calenderà a stufa di manzili, questu ritimu hà prumessu "spent the whole winter warm". A celebrazione prublema è u bistiame, trattantili cù un biscuttinu speziunatu di vladatori, cuglieriatu u 2 d'aostu in u ghjornu Ilin .

L'avvene principale di a festa di l'Ortodoxu in tuttu era ghjucatu, i persone crescienu chì a festa di a mità d'uttrocu promessi una vita di famiglia felice. Per i zitelli unmi, u ghjornu di u 14 d'uttore era ancu speciale, sicondu i segni, per esse maritata alla u più prestu, era necessariu d'ore davanti à l'icona di a Intercession di a Mamma di Diu è facia una candela. I sposi futuri muderni pensanu chì e vacanze si deve esse spentu in divertisce, in seguitu una reunione cù un omu amatu sarà dinò stu annu.

Per e ricchezze in a casa nantu à u Pokrov à u 14 d'ottobre, secondu un picnicà, i pancakes sò stati cotti, cun elli l'amante ùn deve circundà tutti i quali di a so casa, è leghje a prichera à u più Santo Spiruti, solu dopu chì pudete avè principiatu à manghjà. Un altru rituali per attruverà u benessiri à a famiglia hè a preparazione d'un pani speziale, chì hè necessariu per trattà i viaghji è i parenti.