Beyonce hà prisintatu a so coletta di ropa di sport

L'altru ghjornu u famusu cantante Beyonce hà maravigliatu assai i so cumpagnie: presenta una fila di ghjuventù, chì ella criata. I travagliu nantu à a cullizzioni durò casi 2 anni, è fù dettu "Ivy Park".

U sònniu chì s'hè fattu vera

Beyonce hè un fanàticu criatu di a creatività di i diseggituri di a marca "Topshop", è i piani per u travagliu in a moda industriale sò assai serii per u cantante. Hè perchè Beyoncé hà sceltu un omu d'affari è u bilionaire britane Philippe Green, chì ghjè propiu sta marca di moda, per a cooperazione.

In a so intervista recente, u cantante hà dettu ch'ella avia visitatu l'idea di creà a so coletta di ropa per un longu tempu è ùn l'hà micca datu più. Tuttavia, grazia à u supportu di Filippu, u sònniu hè statu realitatu veramente, è u cantante pozzu pruponi cun orgogliu a so cullazia debut. Ci sò 200 articuli diffirenti: ghjochi, t-shirts, calzini, cammimi, leggings, cime e molti più. Quandu ci era una quistione di quale ellu rapprisèntanu a cullezzione è appare in publicità, Beyonce uffrì a so candidazione. U pruprietariu di a marca "Topshop" hà piaciutu sta decisione, è travaglià nantu à a publicità campione principia.

Leghje ancu

Photoshoot hà fattu assai successu

Grazie à i boni formi, u cantante hà vistu assai armunesi in vestiti sportivi. Espectacularmente spettaculativa era una figura nantu à i so aneddu. Eccu a prima foto chì Beyonce publicava in Instagram, cun un ligame à a pagina di a nova marca. In menu di un ghjornu, a pàgina ricivuta più di 70 mila abbunati, chì significa chì a decisione di sparà u cantatore com'è una persona "Ivy Park" hè una bona trasfigurazione.

A vendita di a cumpagnia di debut in debuttante di Beyonce principià u 14 d'aprile, è pudete cumprà roba in NordStrom, TopShop, Zolando è assai altri.