Lena Hidi hà parlatu cù rapprisintanti nantu à u distinu di Cersei Lannister

L'attore britannica Lena Hidi hà parlatu francu cù i currispundenti di a pubblicazione Elettimizazione Weekly. Cussì di sicuru, a questa più fundamentale chì preoccupa tutti i fanatichi di a serie "U ghjocu di tronu" sona cusì: "E quantu a regina Sercea mantene in u tronu?".

"Ùn vogliu micca fà tortu, ma ùn pudemu dì micca a virità. Tuttavia, ùn aghju micca pensatu chì a mo ereninzia ferma in l'estatu corrente nantu à troppu longa. In a mo scusa, questu ci vole à a tola! ".

L'attrìlla suggeriu chì, in un futurtu vicinu, un capu di ambiziosu è intruduce hè aspetta una lotta cù u so frère-nanuscule è Dyeneris Burenozhennaya. Hè cumu si i scupperli passanu da i carrati!

Teorizamente, era Tirion, chinu di ragiuni, chì putissi finiscinu à a regula curretta di Cersei.

Leghje ancu

Aspittendu per a primavera

Hè chjaru chì questu hè solu un suppositivu di u futur vicinu. In ogni casu, tutti l'attori sò strettamenti pruibitu à dì à i pruduttori di i so rolli in a serie (per esempiu sò i termini di u cuntrattu).

Invece, cum'è sapete, l'appruvatu guapu Kit Harington hà pigliatu l'appughjatu di u so "statutu stilellu", per ùn avè micca pagatu una penalità per rapidamente. Dice in una di e so entrevista chì ellu hà sussurratu à u polizia chì Ghjuvanni era sempre vivu. E l'anzianu Lord Commander hè statu liberatu.

In ogni casu, i fanni di a serie sò pronti à avè avè avutu qualchi parte di l'infurmazioni da i so attori preferiti è facenu i forti pronti per a 7esta stagione. I pruduttori prumettenu ch'ellu sia dispunibule in a primavera di u 2017 è serà solu stunning.