Daycon - pianta è cura, dapoi dapoi

Ùn hè cusì spessu in i nostri cammelli vi cungozzate stu guest. U primu, u radish hè più spessu cumprata da questu in u giardinu. E sicondu, stu Clienti, urigginarii di l'Asia cusì, adatta in i nostri latitudini micca cusì faciule. U prublema ùn hè micca cusì cun l'atterraggiu stessu, cum'è in a scelta curretta di u piriu è a selezzione di variità di semen.

Plantendu daikon in a primavera è u vaghjimu

L'issueu cù a variità hè decisu nantu à u sughjettu nantu à u situ. I Pianti di u gruppu Shiroagari o Shogoin si sentenu bè bellu nantu à terre di terracotta. Eccu quì hè bonu di ricuverà Tokinki loam. Se ci hè un pianu ligu nantu à u vostru situ, vi puderete penser à cumprà a semente da u gruppu Nerrim è Ninugo. Tuttavia, ùn avemu bisognu di andà in prufundità per circà u Daikon di a selezzione straniera, postu chì i patroni domestiusi di stu casu anu digià prisentatu e variità per noi cunvene termini di sante. A varietà "Sasha" hè adattatu è u problema tipicu cun armi hè solu per ella stessu.

In generale, i punti più finosu di siverziunari è cura di u daikon, è ancu di u timing di a pianta, sò in generale per pricisamenti da evitari stu rumore. Cusì, hè cunsigliu per impegnu à primurà in prima, o à a fini di l'estiu. In novu, un frameworku chjaru serà difficiule per spicificà duvutu à u clima. In una regione sittembri à a fini di l'aostu, in autri digià a fine di l'aostu u freschezza d'uttobre.

Sicondu e cose cumandanti per u splituu u daikon per a regione nordica, a pianta in primavera hè generalmente micca cunsigliata, postu chì a pianta cumenzarà cose da guasgi immediatamenti per fiorta è a razza ùn hè micca furmatu. Per a bandu di u mediu, hè cunsideratu cum'è normale di pattighjà e semi di piantini di soprave in u principiu di l'aprili, è un mesi dopu sta pianta hè trasferitu à un invernu sottu un filmu. In a zona media, hè appressu à u centru di l'estiu è finu à a fini di l'aostu.

Cultivazione è cura di u daikon

Ùn si pò dì chì a cura di u daikon hè complicata o assai pruduttiva. In fatti, tutte e cose accede à scarnate è rive. Ma l'eletta diretta di e cose dapoi hè diventatu u prublema principali in u duminiu di cultivà è di cura di u daikon.

Sì cunsevi un aderente di agricultura biulogica, a ghjente sta cultura diventerà u vostru amicu. U fattu hè chì u piantaghju dopu a collita di a prima racolta. Quandu i predecessuroni cunsiglianu di selezziunà anetru, cipolle verde o insalata. Sè decide di cultivà e mane in a terra aperta, da chì deve esse faciatu nantu à u lugliu, avemu da vendita da sittembri à a fretura. S'ellu hè una quistione di un cabaru, i termi di a simmula daicelli sò trasfirati per un mesi. Allora pudite svestu finu à a fine di aostu.

U stessu scopu di cultivà un daikon hè assai simplice. Fatecimu alta è à u listessu tempu i lighjate stretteci. Circa una distanza di trè ditici, si spargiu e mane. Allora, cù l'aiutu di u pitchfork, scumpigghia a terra per un accessu aeri megliu à e radichi. Pesti sò rializate dopu aduggiri li letti cù acqua. Certi orvitori prefettenu cultivà e legumi grande è aghjunta à un schele differenti. Quì ci hè trà e sementi a distanza hè di circa 10 cm. In questu casu, hè pussibule di evitari di ralentisce. Per li letti cù mulches in generale hè abbastanza per utilizà un metudu cuntinuu.

Aduprenda daikon è più cura teni qualchi funziunalità:

  1. I sperti in u cultuu di sta cultura anu un solu truccu: immediatamente dopu a simmulatura, u lettu hè sbrizziatu cù una granna, trasfurmendu i culturi nova da a ghjucazione. U fattu hè chì i frutte di sta cultura sò una piacè di prugne è certi pesti.
  2. A più acqua, a più succulente è più dinò l'arvulu. In a cundizzioni di a sece, dinò crescenu, ma ferme stante è fibru.
  3. Ideale, per questa pianta formate leoni altìani, induve a coghju fertili ùn hè micca menu di 40 cm.
  4. Bè preparatu per u fattu chì circa un terzu di u raziu di a ravita si stalla fora di u pianu. Per priservà u so gustu, hè impurtante imponente di u lettu, è dopu chì ghjunghje l'impurtanti aghjunghjenu un fertilizante fosfatatu pocu.