Top 10 supermodeli Soviè: quantu era u destinu di i Queens Rini?

Suicidi, cliniche psichiatrici è emigrazzioni furzatu: cumu si facevanu muderni mudeli in l'URSS?

U mudellu à l'URSS hè stata cunsiderata cum'è un sinonimu per un capistrano e un modu dissolutu di vita. U citadinu mediou di u paese ùn avia micca idea chì a vita di i "girls from the cover" succorsi. Uni di elli ùn puderanu surviglià u bonu divorziu, qualchissia sacrificatu a carriera per a famiglia di a famiglia, beni, quarchidunu sarà l'ombra di un cunesciuciu successore è influente ...

1. Regina Zbarskaya

A "Reina Roja", cum'è statu chjamatu, era cunnisciutu quellu fora di e fruntiere di a Unió Soviètica. In u 1953 hà vinutu per cunquistà a capitale, sunnendu accede à u VGIK. Hè stata inventata una legenda riguardu à i genitori-gimnastichi da Iugoslavia, tragichiamente chjardu duranti a realizazione. A zitella, cumunicà cariunièddu cù Cardin è Dior in French, tutte a so vita hà temutu chì alcuni scrivite a verità annantu à u fattu chì era natu in una famiglia campagnola simplicissima. U regiu in viaghjatori è ingressi altu cunvinti Regina chì circà un omu di a so vita hè necessariu entre l'elite creativa. U so maritu era un pittore Lev Zbarsky: ùn hà micca vugliutu figlioli, chì ellu hà scappatu da a so mòglia, chì ùn vulia micca esse chayldfri. Regina hè statu mandatu in un ospitale psiatriudu induve si sviluppau suicidiu in u 1987, è ùn pardunà a tradimentu di Zbarsky.

2. Evgenia Kurakina

In l'annata ottanta di u seculu passatu, Eugeniu era l'unica ricumpenza di l'imaghjini di un "angellu angusu tristu". Hè un impiigatu da a Casa di Moda di Leningrad, à quali fotografi stranieri l'infilaranu da circà di vultà in Russia per piglià a Kurakin. U mudellu à e so entrevista hà spessu sguassatu chì a maiò parte di ei ritratti ùn pudia vede, perchè anu publicatu à l'esteru. Ella stessu, cum'è Zbarskaya, viaghjera à l'Europa, ma hè stata constantemente sottu a tutela di i servizii privati. Quandu hà pruvatu à prutistà contr'à u sistema: Eugeniu hè apparevutu in u centru di Mosca in una culpa traslutiva russa senza un brasso. Quandu s'hè avvistatu chì ùn hà più parte di vede in l'URSS, hà truvatu un fiance in Germania è andò per vive in Berlinu.

3. Tatyana Chapygina

Ogni muttbiga di casa di u paese, chì era piacevule à l'articuli o di tela, a cunnisciutu: Tatyana hà spessu starratu per pubblicazioni in quali eranu publicati modèmpii di vestiti per fà robba in casa. Ma in quelli ghjorni ùn era micca ubligatoriu di firmà u nome di u mudellu in e pagine di revucazioni nantu à a casa, cusì u veru nomu di u mudellu era cunnisciutu solu da i fanciuti metropulitani di i catalogi di i case di moda, chì erani cuntenti di travaglià cù Chapygina. Tatiana ùn avìa mai disputa cù i so culleghi, ùn era micca vistu in cumpetibbilamenti micca libberu è, per quessa, ùn avianu micca interesse in chiarizzare. Da u podju, rifiutò di livassi a so attività, dà preferenza à u matrimoniu è a felicità di a famiglia.

4. Tatiana Mikhalkova

Oghje, raramente qualcosa pò ricurdà chì a mòglia di u direttore più famosu in u paese hà ricevutu da Vyacheslav Zaitsev l'alcuni di "a zitella di Botticell". Per cinque anni hè stata stella di u podju è hà avutu u regula in u tìtulu di "Twiggy russa". Rivali spessu parranu chì hà sappiutu a piglià u travagliu di u mudellu da a sera in a mini-skirt ultra-short: l'assemblea artistica integrata era fascinata da a bellezza di i so peri. Quandu s'hè maritata, hà deve fà scelte, cum'è Chapygina: Nikita Mikhalkov hà dettu chì solu a so propria mamma d'avè crià i zitelli. A sera finali à u podju si produciu quandu Tatyana era u settimu mesi di gravidanza a figliola maiò di Anna.

5. Galina Milovskaya

"Russian Twiggy" intrì in a storia di a mudellanità in l'URSS cum'è u primu mudellu chì fù permessu di puterà per i fotografi stranieri. Idda per u Vogue francese in l'interiors di l'Armatura è u Diamond Fund. In u listessu photoset dopu, l'imaghjini sò stati trovi in ​​Red Square - un di elli Galina anch'ellu si cuncentrava à u tornu à u mausoleu. Hè attivamente insinuata chì u megliu modu per ellu puderia esse per a residenza permanente in un altru paese. Milovski finiu in una depressioni, ubbitendu a vulintà di l'ex compatrioti e muvimenti in Francia. Ma dopu cuminciò à cooperà cù l'agenzie Ford, divintò direttore documentale. A felicità di famiglia Galina hà trovu, cumparendu u bankier francese Jean-Paul Dessertino, in un matrimoniu cù quale hà campatu durante 30 anni.

6. Valentina Yashina

A freta bellezza di u mudellu, chì era assuciatu à Greta Garbo, hè statu ereditatu di u so babbu, u Swede, chì spariu di a vita di a so mamma dopu à una sola notte d'amore. Valentina era una attrenda, ma a so vita hè stata distrutta per a tradimentu: u so maritu amparò nantu à a novella di Yashina cù u so cumpagnu di scena è hà fattu tuttu per fà perde u so postu in u teatru. Valentina pruvò a manu nantu à u podju ... è hà steteu finu à ch'ella era 65! Fù i so ammiratori era Ghjiseppu Kobzon, u figliolu di un altru furmatu ufficiale di Vladimir Gushchin è à altri omi influenti. Quasi prima di finisce a so carrera, accetta l'offerta di a manu è u core, fatta da u direttore di a Casa di l'Artisti, Nikolai Malakhov. Lu maritu hà mortu prestu, è a mancava un locu statu - $ 5 milioni, ma Valentine stessu passava u restu di i so tempi.

7. Mila Romanovskaya

U Soviet supermodel Romanovskaya era u ghjustu ghjudice di Regina Zbarskaya. A rivalità di e zitellu hà righjuntu u puntu più altu chì a Casa di Moda di Mosca hà sceglianu Mila per indicà i rializazioni di a industria ligera in Montréal, anche tutti avianu a confiantia chì Regina pudia esse prima bellezza di u paese. Questu modaghju apertu per a strada Romanovskaya à l'Occidenti, induve hè chjamata "russa Bianca Maiden". Una seria di rumanzi brillanti cù l'attori è di i guirreri guidati Mila à acquistà cù u cumprumissu britannicu Douglas Edwards, chì diventò u terzu maritu di Romanov è l'amore di a so vita.

8. Leka Mironova

Dopu riduciutu u so nome à Leokadia à u pseudonimu creativu di Leka, u mudellu chì stillica nantu à i sessioni di foto è a televisione diventenu unu di i megliu mudeli di a casa di Zaitsev, cum'è assai mannechi di i tempi di l'URSS. Oghje hà attivamente cumporta cun ghjustificatori di u travagliu in u mondu di i tendenzi è di i disinazioni. Leka ùn hà micca ammucciatu chì ella è i so culleghi spessu sottuviani di sopra l'affittu di i capi. Ella stessu una volta reffiagiu un fanaticu d'altimane è hà pagatu per a so cù a so carrera.

9. Elena Metelkina

I ghjurnalisti di i tempi di a URSS l'appieganu "a donna di u futuru" per i so roles brillanti in "Omiati da u futuru" è "Per mezu di i spine à l'astri". A bellezza hè assai difesu da u tipu slavicu di l'apparizione: una figura fràgica, l'ochji enormi è i labillizati sensuale attrae a vista di quellu chì u vide. Elena hè prestu famosu quandu a prufessione di u mannequin hè quasi mai cunzidenza pupulari - hà travagliatu in u spettaculu di GUM è appareva nantu à e pagine di magazines. A disintigrazzioni di l'Unione hà fattu a so usu di u fattu chì ùn esiste micca populità annuncia. Metelkina hà diventatu un secretariu, ma dopu una fortuna scortica salva di morte cun un tentativu nantu à u so capu, hà dedicatu à cantà in un coru di a chjesa di una di e chjese in Moscu.

10. Rumia Rumi Rae

A bellezza orientale di u so amicu hè stata attribuita l'alcuni à Shahinya, chì solu sgradava a so bellezza sensuale. Per fà una carriera riescita, aiutau Vyacheslav Zaitsev - era quellu chì visti Rumia nantu à una vista è vulia fà u so mudellu favorito. Ancu u fattu chì Rei stessu ammettiu chì ùn pò esse chjamata una zitella di bon caractèr, i so culleghi trattaru cù rispettu è ancu admirazione. Ammaurà di cuntruversia è lotta cù ordine conservative ancu in l'adultu si vede assai è mantene e relazioni amiche cù Zaitsev.