Icons of style, cambiatu a moda

Solu disegnanti ùn creanu moda; Spessu una nova tendenza hè determinata da e donne, assai distanti.

L'attrizzatori è i cantori, i mudelli è e donne pulitici spessu influirenu in u stile di ogni ghjornu è a moda alta, chì definiscenu i gustu di a generazione generale. Amare di i linii netti Michelle Obama hà prisintatu u mondu cun un stanu americanu di cuminciari, divintendu a prima dama in u 2008. A Madonna hà invintata u so propiu stili, toccu a so robba in u stilu è fora da u ghjocu di ghjochi pè i so presentazione in l'anni 80 è 90. Tracemu, chì da i celebriti in u tempu hà influinzatu una moda è cuntinueghja à scambià mudi di esperimenti muderni à questu ghjornu.

1. Marlene Dietrich

Un veru camaleonu di Stella, Marlene Dietrich cambiò demucraticamenti a modu di dressing. À l'anni 30, era una di i primi debbuli cù un esmoquinu, chì ùn era micca cunfruntutu cù i so rive. L'altri ritratti caperu u so in corbuli è sacchetti schizzi, fanzini midi femminili è pilute di luxurii. Hà amparatu chì a moda hè cambiatu in eternu, è e donne pò stà sughjettu ancu in vestitu d'un omu.

2. Babe Paley

Ntê 50, à u ciumini di a gloria, una leone secular, un anticu editore di Vogue americanu è a moglia di u fundatore di una di i più grande CBS TV è i radiu networks, cumbugliu cunghjunghjenu una moda altissima è di ghjurnata, furzati involutàramentu migghiara di donne per seguità u so esempiu. Hè quinta chì hà attaccatu un sciarlu à a purse è fundatu cusì una tendenza chì hè sempre pertinenti. Hè vistutu solu per u so gustu, mette in i decoru di Fulco di Verdura per un mantellu di pilami di sable luxu cù una ghjuvelletta di bonu costume.

3. Audrey Hepburn

L'attrenda addivintau un veru pustamentu turisticu, particularmente dopu à travaglià in i filmi "Face di Face" è "Sabrina" cù u mastru modista Hubert de Givenchy è u talentu ghjoume di costume Edith Head. Ella introdutà pantalon curto, diritti nè, gattive è bagnatoghji di ballet chì hà criatu per quessa nè micca altru chì Salvatore Ferragamo. A so heroina di a cult movie "Breakfast at Tiffany's" Holly Golightly diventa un modista classic di tutti i tempi.

4. Jacqueline Kennedy Onassis

A primi donna di a prima moda di i 60 accunsenu u stilu di e donne in u mondu. U vestiti di siluura diretta, pillow-caps, scarvesi sciugluli attaccati à a testa, grossi luguru di soli è braccialetti seguiti da i milioni di elli. E oghje numerosi donne pruvate per guardà cum'è Jackie.

5. Nan Kempner

A leone seculare chì hà determinatu chì duveria una donna verita. Una volta in l'anni 60 in unu di i restaurants più caru in New York, La Cote Basque, hè statu pruibitu per entra in un ghjuvatu di ghjuvelletta: u vestitu ùn pruvedi micca e donne in i pantaloni. Allora Kempner scappau da elli è intrì in u restu in una chaise.

Era fanata passione di alta moda, chì pussidia una grande coletta di vestiti da Yves Saint Laurent, Valentino è Oscar de la Renta. U so impegnu à a ropa di moda hè cunnisciutu sopratuttu. Hà rumore chì, durante almenu quaranta anni, ùn avia micca mancatu un desertu di moda in Parigi.

6. Bianca Jagger

U famosu festa di i 70, a moglia di u Misediu legendu è unu di i reguli di u club di cultu "Studio 54", chì hà guadata a gloria scandalosa di u postu turisticu più visitatu in New York in più di trè anni, Bianca hà avutu u so stile originale. Ammai vistimenti brillanti, straggiati, ghjiorri cintunarii, vestiti è libri di l'omi, disabuziunati finu à quellu si puderebbenu imagine. Puderia pettine da i cose antica cù l'ultramodernu per ch'ellu mi pare oghje pertinenti è u rock-n-roll (imagine: pantaloni friddi, una càndida cima, un turbanu nantu à a so testa è un colpu negru eleganti sottu à a gola).

7. Jane Birkin

L'attratore angla-francesa è a cantante hà marcatu l'una nova era di l'stile di u diliziu chì ùn hè struitu in una bellezza negra, in vestiti in jeans flared, suéers stivali, camini bianchi è un mini super-short, cumplementati da ornamenti clauu. U capigliu chì cascanu cascate cun un bang emphasized the look, chì servia cum'è prova chì una ropa informativa simplice pò esse stylise si deve guverna. In u 1984, a casa di moda Hermès liberata in onore di l'attrenda una big bag in cuera. Oghje, u prezzu per u saccu di Birkin hè di 9 000 è u più caru hè vinutu per più di 200 000 USD.

8. Princess Diana

U stilu di a principessa più famosa fù copiatu da millioni di e donne in u mondu. U so vestitutu di vestite senza gustu, cù manichi fronti è un trenu longu chì s'assumiglia à una tela di crema, hà diventatu u sughjettu di imitazioni pà parechji sposi in parechji paesi. I so vistimenti decocèttu, chì sempre hà supplementatu cù coltiviu perleculi, causò sperienu di i tabloids è l'admirazione di u restu di u mondu. Pocu pocu prima di u divorziu in u 1996, hà stabilitu a moda per i diseggitturi britannici, cumencia à vestitu cù Catherine Walker, Bellville Sassoon è Gina Fratini.

9. A Madonna

Ancu l'altru mudernu hà cambiatu in u crescita di a so popularità in l'anni 80, una di e so imaghjini hà influinzatu significativamenti u sviluppu di a moda è resta sempri pertinenti à stu ghjornu. In un scopu di scuzzuli u publicu cù a so storia è a so storia, hà purtatu calziu cù una fioritura di tulli è si prisintò davanti à i fotòstici in questa forma, chì ùn hà micca assicutatu nunda di l'altitudine. Riccardo Tishi, direttore creaticu di a casa Givenchy, hà noteu a so manera originale di a ghjallina: parechje catene cù intrepreneur cù intrepaghji cù diversi altezzi. Eppuru, cumu pudete scurdà di a so famosa combinazione di incongruous - lace, tulle è jeans?

10. Sarah Jessica Parker

Cum'è attrice, Sarah Jessica Parker hè in una tipu di rilazioni cù a moda: hè ancu elegante nantu à a schermu, cum'è nantu à a catifa russa. U ingaghjamentu di a so "Sex in the City" di l'heroina à u ballu tutru è mudellu di Manolo Blanika divintò a cartulare di Carrie Bradshaw è ancu inspiratu Alexander McQueen per creà una cullizzioni cù paquetes in 2008. U so modu di dressing in vestiti straggiati di Fendi cù sacchetti in tone è extravaganti U caprettu chì spessu prende nantu à l'annu Met Ballet Gala hè un esempiu di u gustu è un stile refinatu.

11. Kate Moss

L'applicazioni di l'arti mudellu in a vita di u ghjornu, Kate Moss creò una nova categoria di moda: un mudellu fora di u podju. Privatu di bohemianism, Moss addivintà u primu modellu supremu cù l'apparenza di una semplica donna di a strada. Cumu corresponde à sta imagina è a so modu di dressing: usa e cose assai prubabile ch'è bellu, perchè si avè acquistatu in a seconda mani, cultivendu l'estilu di u Boho. In ogni casu, diventa a musa di maestri di u mondu di a moda cum'è Alexander McQueen è Marc Jacobs. In u 2007, Mosov pruvò di criatori di a marca Topshop, creendu ropa per u cunsummu di massa. A cooperazione turnò à esse fruttìvule, è oghje a so nova cullizzioni hè vinuta bè in 40 paesi di u mondu.

12. Michelle Obama

A prima signa chjamava à e donne americani per sustene l'industria di a moda domestica. Hè cunnisciutu per a so aderenza à l'aspiring disinfesters americani, cù rispettu à u so gustu. Fate chjamate Jason Wu, Narciso Rodriguez, Tracey Rice, Rachel Roy è Takun. In u so vistimentu, ci anu ancu vistimenti di i più famusi disinazioni di l'America, cum'è Carolina Herrera, Alexander Van è Ralph Lauren.

13. Kate Middleton

La duchessa di Cambridge sarè fashion in una strada imprevisente, cumminendu mudelli di alta moda cù mudelli di prezzu di vestiti pronti. Preferendu vistiti di i disegnanti britannici Alexander McQueen, Alice Temperley è Jenny Pacham, mentri spessu aduprate micca e cose più caru di Zara, Fiori è Reiss, cusì crea una image accessibile di una dile d'alta altezza. Sè Keith Middleton si prisenta in certi mudelli pret-a-porter, hè sicuru di dicu chì questa cosa hè stata esse aghjustata in u prubleu vicinu.

14. Kim Kardashian

Hè un cusì vivu di una fusion of celebrity and fashion. In fronte di i milioni di televigiliani, circunna per u so stile per prucessu è errore, alcuni righjunghjendu a lista di e femini più stylish. U dirittu di forme lush favurizeghja a donne in parechji paesi per imitate a so modu di vestitu, secondu i so vestiti aperti favuriti o ind'i l'ultime recopilatori di Balmain. Ellu circundà l'idee tradiziunali nantu à a figura di moda.

15. Rihanna

Ùn mai micca sapete ciò ch'è aspittà da questa stravaganza. Puderete entra una nightclub in piamia o vistutu cù un vistitu transparente nantu à a catifa russa. Tuttu chistu hè parti di u so stile inimitatu. Ogni annu Rihanna prova chì unu pò esse vistutu solu per scopre l'altri. Cumu ùn scurdate micca a so triunfante nantu à u premiu di a moda britannica di 2014 in una chaise nantu à u so corpu nudo, o un viaghju ordinariu à un studiu di gravure in una cammisa russa sacchetta è stivali neri, o un luxu chilometri à longu a rosula rossa. da un bucleu. Un ghjornu, pruvà tuttu ciò chì hè pussibule, mentre crea una nova tendenza in u mondu di l'alta costura è in vestiti informale.

16. Lady Gaga

U stilu di Lady Gaga vai allora i limiti di l'intelligenza umana. Chì ci hè vale a pena u so vestitu di carne crusta, in quale viaghjava à u MTV Video Music Awards 2010, o a so veramente stata alleata à i Grammy 2011 in un ovu purtatu da mutanti humanoidi. Ella abraia u marcu di moda, chì attrae l'attinzioni di i diseggituri, cum'è Donatella Versace è Alexander McQueen. L'eroi di a so canzone, i so "muntagni piccule" in u mondu miranu l'admirazione, incunente à circà u so stile di moda.