12 sicreti di bellezza in Hollywood

A bellezza hè una forza terribili è tutti sanu chistu. Chiddi chì ùn anu micca pensatu à mira attraente è sempre in ogni circustanza.

Eppuru, ora cù l'aiutu di haylayterov, cunghjocu, sculture, pudete tuccà in istantzone in una bellezza cun una porta tapitica di a rivista di moda Vogue.

Ùn mai micca maravigliatu, ma quantu à un tempu quandu ùn ci era micca sti cosmichi màichi, stile belli belle puderanu stunà? Cumu pudessinu quì? Per esempiu, s'ellu hè oghje u prublema di i capelli fuddi pò esse resoluzi instantamente cù l'aiutu di u shampoo secondu, da prima avianu dumandatu u tempu più tempu. Invece ... hè pussibule chì in 50 anni da noi, i nostri cunsiglii cunzigghieri torna à ghjustu un ghjornu à u so tempore.

Allura, fighjemu u circondu di u tardu di l'anni di anni di l'anni di Hollywood è scopre chì belli bellezza era di ricursu à attricci famosi par parè affare.

1. Rita Hayworth, per avè una bella linea di capelli di capelli, recitau à l'elettrolisi.

Nta l'anni 1940, era perfettamente nurmale per sguassà l'excevulati vegetativu ùn solu in l'sottofattuli, i peri è di e altre zoni, ma ancu per fuglià i capelli di u frunti. À quellu tempu, una frunti alta era in moda. Hè da quì chì l'attrìzia decide di corriggerà a crescita di crescenu di u fiore è ancu recorri à stu prughjettu dulore. Inoltre, ogni 3 ghjorni s'hè alluminatu u so capelli, perchè da a natura era una bruna.

2. Elizabeth Taylor, cum'è no other, knows the secrets of shaving ... person.

Hè difficiuli di crede, ma famusi rinfriscati previ anu da esse faciulati u so facci. Hè necessariu, prima di tuttu, per fà chì u make-up si spiega è perfetta.

3. Joan Crawford anu avutu da masticà a ghjàlliche di masticà di freti à avè una linea più definita di u mandibulu.

Inoltre, ella splatteghja 25 volte à u ghjornu in a so face cun acqua di ghiaccio per a priservà l'elasticità di ghjuventù è di a pelle.

4. Judy Garland hè ghjuntu di ghjornu à una dieta di cafè, manghjò a sopa di pollo è fumava 80 cigarette.

Questu hè u prezzu di a famiglia di u mondu. Dighjà à l'età di 17 hà ricevutu l'"Oscar juventude", cunvinciu u fama. Ma per un bellu pezzu, nimu hà saputu ciò chì avia darrè. Cusì, per esempiu, quandu u babbu di 16 anni hè statu sparatu in "U Magicu di Oz", era furzata à pusà nantu à una dieta ferocida chì lentamente aghjunghjia u ghjovanu corpu. Ogni ghjornu, per reducir l'appetitiu, hà dettu fume 80 cigarette, beate café forte è sempre manghjate soppa ...

5. Marlene Dietrich hà fattu un facellifiche di i mezi improvisi.

Quandu l'anni si cuminciaru a piglià a so propria, a stella di cinque pelle traccia l'outline di a faccia cun una cinta cirurgica. Ellu hà sappiutu a ocultarè a cinta sottu u so capelli è a pilucca.

6. Inoltre, Marlene Dietrich recita à un mediu incredibile per dà e so chjusi una splendid brillanti.

Allora, l'attrìccia facià oru d'oru in forma di puleu. Grazie à questu, a so testa di capelli hà acquistatu radicà incredibile.

7. Jean Harlow rasò i so celluli.

Ah, sta moda ... Ogni omu sapi chì a peculiarità di a so prisenza hè stata fina. A voti l'hà rasciatu, è à volte spedite sanu, dopu cun un debugile draughtse una linea curva fina.

8. Fanny Ford hà colpi di regula.

E hà fattu per fassi per lentà u prucessu di anziane. Let this seems strange to someone, but there is some truth in this oddity. No wonder quelli chì praticà a yoga dicenu chì l'asanas invirtiti (per esempiu, u pianu) sò altrimenti chjamati posessi di a longevità.

9. Gloria Graham s'hè allargata u so lipa!

Vata - hè quella buttuna hè cum'è in u cinnuinu retro. Gloria poverò sottu à u labbre sottili per fà parolle più più impetu. Doppu doppu a sparizioni e scena cun boi in bocca, l'attori chì si basgiò à Graham anu un pezzu di lana di cuttuni.

10. Audrey Hepburn hà pintatu i cissus per parechje uri.

Piuttostu pricisu, era u so cumpagnu artistu. Inoltre, ellu, dopu l'appiccicà mascara, cù pinzetta, ogni cilia siparò unu di l'altru. Forsi, hè questu questu chì a bellezza di Odry havi un attellu gustativu.

11. Marilyn Monroe appiicò appiccicatu à i labbra 5 sfarenti sfumature di lipsticks.

E hà fattu per fà i so labbra mi parenti. Hè interessante chì i sfondi scuri di ardenti femmina imponente nantu à i spiculi di i labbra, è a luci - in a parti cintrali.

12. È Marilyn era u primu di l'estremi di a cinema per avè una cirugia plastica.

Allora in a cirugia plastica 50 hè qualcosa cecena. Curiosamente, quandu l'attrìzia facìa turnu à un cirujano, hè stata chjamata Joan Norman o Marilyn Miller. Hè cunnisciutu chì Monroe hà fattu rinoplastia, anu aumentatu u pettu è inseritu l'imposu in u quistu chì dà una forma di luna di lungo.