Traffic in the ears

In l'ombra umana ci sò circa à circa mila glutini sulforici, chì producenu circa 20 mg di cerumen per mes. Stu sulfuru hè creatu da prutezzione di a murta tympanica. In una situazione nurmale, cerneleghja è, in u prucessu di masticari, hè sbulatu da u canali orvu. In ogni casu, siddu per qualsiasi fattori ( disordini metabolichi , malatii infjammativi di u canali audientiali esterni, anu sdrughjatu u pelellu di l'epidermisa), u procurimentu per u scherzu di sulphur hè disturbatu, l'accumule, formantie suffri in l'uce.

I causi di l'aspettu di i plugins di sulfu in u gricchi

  1. Disruption of the glands producing sulfur. In questu casu, l'auricula ùn hè micca u tempu di pulisce è di u sulphur accumule, furmendu un suoru.
  2. A struttura di l'auricle. Certi tipi di auriculate hè più propensu à l'aspettu di quessi plugs. In questu casu, per prevene l'apparizione di plugin di sulphur, hè cunsigliu per lavare l'armati dunqua un mese cù acqua calde. Rinsing hè realizatu cù una siringa o siringa.
  3. L'usu di lana di cuttuni per purtà i zitelli. Hè una di i ragiunità più cumuni, perchè quandu si prisentanu a mugatura di cuttuni per cura ùn solu sottu à u canali orale esternu, u sulphur hè rammed, eventualmente formate un corchju.

Cume a smachjà i spichi di cunfitturi di trafficu?

Comu regula, i fusili di sulphur ùn sò micca innamurati è ùn creanu micca cunfortulu, finu à chì occupanu più di u 70% di u canali orvu, dopu chì quì pò esse un minimu in audizione. Inoltre, u plug in sulphur pudete manifestà durante u bathing, quandu u sulfuru s'imbuleva è chjude u canali di l'ariche. Di solitu l'unicu simpaticu di cungiunzione in l'aricchi hè u sognu di pèrdita, ma, in casi rari, u malu fisicu è e maloforte pò esse.

U tubu pò esse rimettutu da un medico ENT, ma puderete sguassate i surghjenti da i vostri ochji è di voi stessu, sopratuttu s'ellu sò relativamente "freschi". E cunsiderate cum'è pudete neisceve l'ochji da i cunfitturi di trafficu è ùn ne perchè micca per male:

  1. In u nisun casu ùn deveru pruvà u corcho da u to d'ore per mezi meccanichi, cum'è u schullu di cuttuni, spagheli, pinzati, etc. Pè ùn puderebbe sguassate u cork più profonda, è in più a danni à a pelle è ancu a timpania.
  2. Sì u plug fits in l'arechja, pudete pruvate lavallu cù un corpu di acqua calda. Se u corku ùn era micca lavatu, una solu solu di soda calore era speduta in l'ore (1 cullenade per 50 ml d'acqua). Pruvate 3-4 volte à ghjornu, per 4-5 canni. Pò esse pochi di parechji ghjorni per u plug da scuppiari è l'arechju pò esse lavatu da ellu.
  3. Da a congestion in i gattivi si puderà periscedu di l'uruguaiu. In l'aricchia, una suluzione di 3% hè inghjuliata, in prima in una quantità maiore, purtà a testa faccia chì u perossu ùn manca micca. Dopu à pocu minuti, avete bisognu à pressu boni ghjustu cumparse nantu à i lichbi pà spressione u sforzu. Se u suoru hè vechju è seccu, dappellinu, perchè avete bisognu à digià in periudu di 3-4tochi, parechje volte di ghjornu in per parechji ghjorni.
  4. Una bona aiuta hè ancu un riservu specialu per i capelli in i zitelli, basati in carbamidi perossidi, chì sò capaci di dissolvi sulfuffu. Sò stati droghe com'è "Debroks", "Auro", "E-Z-0", etc. U periodu di usu di quelli spartini di u gricchi ùn deve micca esse più di cinqui ghjorni.
  5. Cork ponu pruvà per sguassate fora di l'arechje cù una buttiglia d'acqua calda, previamente applicà goffri per sughjillarà. L'aricchia di u paciistu hè colpi nantu à una buttiglia d'acqua calda, u sulfur hè amatuanu da u calore è hè sbulatu da u canali orvu.

Se ùn pudete micca rinfigurà u corku stessu, o quandu pruvate di sguassà u sforzu, avete u dulore, avete vulsu cunsultà u duttore, per l'aiutu prufessionale.