Varie di varietà determinante

U rendiment di e culti vegetale, in particular tomate, depende di assai fatturii, chì, di sicuru, sò e cundizioni di cultivà è l'scelta di variità. L'ultimi si deve esse discututu per separatamente.

Tutte e variità di u tomate sò tradiziunali dividuti in determinante è indeterminate. Sti noma complessu si ponu causari cunfusioni entre i pirsuni cumunu, ma in a realità ùn ci n'hè micca amparatu nisunu difficultà. Cusì, varietà indeterminate sò carattarizati da un crificu illimitatu - in e cundizioni climatichi adattati è i cura debboli di l'arburu, un liana di tomate sana o ancu un arbre pò creci. Cume i culturi in a fine è a righjoni è a presenza di difetti tecnichi di cultivazioni.

Chì significanu a variità di u tomate determinante?

Da a definizione previa, pudemu logicì di deduce chì u cuncettu di "determinante di tomate" hè una varietà limitata in u crescita, quella hè sottumessu. Eranu crisciutu assai faciule in u duminiu apertu , è in serduci è invernai, u so funziunalità distintiva hè precocità. U so cultivo hè vantaghjuvuli di u puntu di vista eccu - occupanu un spaziu pocu spaziu è, à u listessu tempu, pruduce una bona cumpagnia abbastanza rapidata.

I tomati determinanti sò adattati per a cultivazione d'altri alloghji è l'internaziunità, a scelta di l'opzione depènni à e cundizioni climatichi. U primu hè più preferibile in u cinturione mediu è in e regioni miridiunali, u sicondu in i parti di u nord. Da i minus - i frutti à l'arbuli crescenu, cum'è regula, di tuli dimenisuni, chì ùn importa micca in casu chì a vendita ùn hè micca vente.

U variante di u tomate determinante, à u turnu, pò esse divisu in i tipi di seguente:

  1. Superdeterminante - i primi oviati sò furmati 7-8 frasi, dopu à a furmazione di 2-3 criazioni stops, perchè i frutti di tali variità sò datu pocu, ma cummincianu casi simultaneamente.
  2. Varvi determinantu - formenu circa 5 inflorescenza nantu à 8-9 foglie, chì, rispettivamente, aumenta u so rendiment. Pò essa ancu cresciute artificiale, cù u moltu di i filòsufi, i metudi di quali eranu sviluppati immediatamenti dopu a selezzione di questa spezie. U piriudu di a fruticultura hè più stesa.
  3. Varità semideterminanti - inflorescenzi apparenti nantu à 10-12 foglii è dopu a furmazione di 4 rimessi laterali in a quantità di 11-12 pezzi, postu chì u matru persenta u verticale. U fruttu di fruttu in questu casu si attrova in tuttu u tempu di staghjoni.

Quandu sceglie una variità per u siveramentu, puderà stabilisce per quale scopi i tocchi sò necessità. Per cunzignà, hè megliu di piglià variità chjaru cù i frutti durici, per insalati rosa, è per u processu - i prugne di determinante granu.

Funzioni di cultivamentu di variità di u tomate determinante

E iegulaturi di tomates determinantly digeriscenze sustegueri utilitari, per quessa ci necessitanu furmazioni supplementu constantu. I mudeli sò piantati in buchi chì currispundenu à a dimensione di u risidui. In u pirtusu deve esse aghjustatu fertilizante organico. I mudieci di pianta duve esse à una distanza di 50 cm, cù un intervallu entre fila di 60 cm.

L'uperu optimu per a piantazione di e crescita hè quandu ùn ci hè micca una minaccia di fretu, quellu ghjornu à ghjuni. I variità di staghjunzione tempi deve esse pianificatu in prima di maghju. E variità iniziali sò megliu è cumincianu a darà fruttu à a fini di lugliu.

U Cunsigliu hè custituitu di parechje stages