Begonia da e manni in casa

Ogetta è bè fragilata è hè reste una di e pianti domestichi più pupulari. Ancu s'è tradiziunale hè spuccatu da e tinghje , begonia pò essa cultivatu in casa è da e zitelli.

Cumu cultivà a begonia da e zesi?

Tutti quelli chì avviani di pruvà la longa multiplicazione cù e staghjunà in casa, vi ricurdà chì hè pussibule cultivate solu in i decorazioni è di u so spice. Inoltre, per a germinazione successa, e sementi di begonia sò in i cundizioni seguenti:

Plantendu u begoniu cù e sali teni e seguenti funziunalità:

  1. Siccomu l'inoculu hà dimensioni microscòpichi, deve esse mischieru cù a renda fugliale sita, preferibile acqua di rivière, prima chì a pianta hè distribuzata uniformi. I sementi comprani sò spessu vindutu in forma di grànuli, per quessa ùn ponu micca cunfunditi cù nunda.
  2. Sassi chì e soe devanu esse superficialmente in casti di plastica o di legno incensu di una mistura di parti equitazione di torba, di sabbia è di foglia. Immediatamente dopu à stannu, a superficia di a misura di u mischju deve esse minatu da a pistola di spray.
  3. U primu tempu dopu a simmularii i cuntenenu cù e sementi devenu mantene in un mini-invernamentu da una sacchita di plastica o vetru, di ghjornu aired è umidificatu da spraying. Dopu qualchì 10-12 ghjorni, i primi rimudici saranu, dopu chì i culturi pò riparate in un locu luminatu, è un mini-invernamentu per esse sbulitatu.
  4. Appena chì dui fugliali veri apparentanu à e piantini, avà deve esse speditu in un cuntinuu più grande. A seconda pick hè fatta da un mesi dopu à u primu, è aghjunghje à a mutazione di u mischju una parte di l'humus. Un mesi dopu, i pomi pò esse sprimi in tazzi separati.