Preparing the blackberry in winter

Blackberry hè una bella pianta di giardinu cù pruduzzi granni, fragranti, dolci. Perfetta resistenza à ogni tipu di pesti è di e malatie, e radichi beni è rapidamente accumene da fruttu, à volte 2-3 volte per stagione. Ma l'inguerni friddi di e zaghira ùn sò micca boni, è se vulete cultivà quelli cilesti senza perdita, avete bisognu à preparalli apposta per l'invernu.

Per a maiò parte, in i ghjardinaghji sò variità uriggini di borsa bianca , è in l'articulu avemu da cunsiderà a preparazione per l'inviu di e suche.

Preparing the blackberry for winter - pruning

Questa fasa hè obbligatoria per a preparazione propria di u mori in invierno. Allora, cumu degnerà u mozzu in u castagnu?

U culttu debite esse tutte e bianchi fugliali fecundati, è ancu succé successo extra, chì guverna annantu à l'ingrossu innecessariu di l'arbulu. Hè ricurdatu ancu di pellici e corone di i bianchi. Questu aiuta à assicurà chì ùn anu micca criscinu in longu, ma dà più prucessu laterale.

Dispunibuli assai anziane deve esse tagliatu quellu chì hè pussibule - sottu a razzi. Inutili, i so stumps restante durante l'inverndu accuncià parechji pesti.

Dopu a pruning, tutte e rami chjappi è rimesse deve esse immedatamenti sguassati di u situ è ​​credendu per prevene l'espansione di e malatie possi.

A preparazione di u mutu in invierno hè un sustegnu

Sì vi vanu in una zona climatica fredda, a zaghira, particularmente quellu chì cresce avete u primu annu nantu à u situ, durante a preparazione per l'invernu quandu avere da coperà.

Cumu a so amica di u muvre in u vaghjimu per l'inguernu: prima asprizza a terra sottu à l'arbureti cù serradi è turf. Questu mantene e radici di e fretu è di l'aridità. In seguitu, avete bisognu à i vignaghjoli in fascimentu è daveru à a terra cum'è marceni. Comu abbinutu per un sguardu: