Vestiti di donna 2014

In u 2014 a moda saranu vestiti di e donne di materiali naturali - articuli di gioielli, cuirti, cù i pezzi di fur, ancu di velitu è ​​lana. Per un corpu di primavera-estore più bellu in a fabricazione di vestiti, i diseggiani di preferenza à u cotone, gasa, satin, lace è seda.

A vera tendenza hè a cumminazzioni di diversi fattura, à parechji ancu cuntrastanti fattura in un pruduttu. Ma u principale principali - a maiò parti di i materiali naturali sò utilizati à cose belle vistimenti di donna 2014.

Color è texture

Se vulete vede in moda, poi vene un vestitu di corta (biancu, marrone o nìvuru, ma solu solu solu di culori sò possibles), è in particulari eleganti aspetta un vestitu, decoratu cù furu è elementi di sicurezza.

I mudelli hè un assicurutu assuluticu in a stagione fredda. I vistimenti di puntuale sò sempre popular, perchè dani calenziu è cunfortu. In u 2014, ùn sò micca restrizioni strette nantu à a forma è a texture di puntelli, pudete selezziunate u vostru vestitu puntatu , solu cunfidendu i vostri preferenzi. E vistiti di lana fina è cachemera seranu ancu populari.

In a moda di 2014 per vestiti di donna di notte in favore di tercelu luxuu. Una robba tela di tela bè, invechje di cut, torirà ogni nera in una princesa autentica à qualsiasi eventualità di notte. Per cumprendi l'imaghjina, cumpletu u to vestitu cù adornazioni è cumpunenti - guanti, borse, capre di pelle. Per i fanali di mudelli più modesti, recomandammu a sceglie un vestitu fattu di tutte u velu stessu, ma un corte laconiu.

Ligerezza è naturalità

In a moda per i vestiti di donna di a donna 2014 u capimachja hè una simplicità di una vestitore, chì ghjè un maravigghiusu solu per i zitelli chì a so figura ùn pò micca chjamatu cuscieli.

Oghje sò mudelli di vestiti d'estiu in u pianofru di i culori più diversi. Un accentu moderno sarà un cut up di u cantu.