Ramelli di cunzzione di u bile di polimeru

U bouqueti artificiales di a castagni ricivutu una nova parolla durante a moda per l'uriginale. Prutibilmente in un mumentu, e donne anu abbandunati cù vestiti classicisti bianchi, un velu di casamentu , un tipicu per questu avvenimentu, calzature, è ancu bouquets.

Parechje sò cuminciaru à stà per affaccà senza aspettu, è dinò creà l'occasione di fàglie pè spiegà u so talentu. Ma ci sò assai pruduttivi, è oghji bouquets ùn sò micca fatta di qualcosa: di dolci, da ghjucatevule è da cile.

In quantu questu hè cumminatu cù a tradizione, ùn hè micca difficiule di capiscenu, ma i bouquets artificiales anu u so capricci è una impurtante maiù - anu da esse un ricordu di un ghjornu bonu durante parechji anni è diventà simbulu di u matrimoniu.


I tarritorii di castagneto Clay - pluses è minuses

U vantagiu di un bouquet di arcilla hè chì avà pareva assai più bella ch'è un pruduttu bouquet. Natura Creativa pò ripiglierà una forma creíve, chì hè esteticu ancu più attraenti chì i fiori naturali.

Un'altra plus d'un bouquet di arcilla - ùn spalla micca. È hè piacevule micca solu duranti a festa (à a fine di a sera, ùn hè micca assai piacevulu di ammirazione di i fiori meravigliati, soprattuttu cù i fiori di a castagna), ma dopu, serà quì d'esce à i zitelli.

L'uperadezzu di un bouquetu di arcilla hè a so fragilité - vale degne, è serà necessariu di cullettà small fragments. Inoltre, tirrenu un bouquetu di a sposa serà un affari riesceghju; pò sporta in lezze i zitelli invitati o scumpressate.

U sicuru rimborsu di quelli bouquets hè contruversu, perchè cuncerniche superstizzioni. Certi crescenu chì i fiori artificiali ùn sò micca un ughjettu per un casale, perchè sò un signu di memoria eterna, chì pò esse interpretatu in termini optimista è pesimista.

Sceglite i prudutti di castagneto

I tarritorii di buzolo seranu scelti per u putitiu o sottu u culore di a dicurazione di a sala festiva. Ci hè bisognu di attentu à a so facilità, l'absenza di scursuli forti, in quantu a quantità di colori.