U pècuri pècuri cù i nostri mani

Qual hè l'annu novu senza vacanze per u ghjovanu? E chì vacanzi di u ziteddu senza ballà, riosi e costumi di carnaval? Hè avemu ti insegni aduprà per fà un vestitu d'annu di i zitelli d'una pecura - un simbulu di u 2015 vinci - cù i vostri mani.

Faremu un vestitu d'ovinu per una zitella, è per ellu avemu bisognu di:

Cumpiemu à travaglià.

  1. Fighjemu u travagliu da u torsu di e nostri pecuri. Per ellu bisognu di u vestitu biancu. Se ci hè un preparatoghju prestu, maravigliu, nè - ma ùn importa micca. Avemu truvatu in Internet un patchatu adattatu è aghjustemu u vestitu di sentu propiu. Scambià cusì tutti i costi di u saccu à parechji volte, per pudè darete u pesu di i buchi di cuttuni cù quale guarisceranu l'aiutu di pecuri. Scrivite u borse cù un atticanti di velcro o dui cumbini. Avemu dinò chì u zipper à u capuchjererà serà nantu à a so back.
  2. U capu di a nostra ovella serà appellu cù un bisellu per u capelli.
  3. Per fà, ciafate un cianciru di feltrate feltru cun un diametru di 8 cm è cola cù bòdi di cuttuni. Allora aghjustemu a rota sentia à u centru di u cantu.
  4. L'arechje di u nostru crudulinu sarà di biancu è biancu in un uccasu è neru nantu à l'altru. Per ogni ore, ci tagghja l'arragghiulate duie braccieti in forma di braccieti di u sentu è a gasta in una macchina. Avemu bisognu à aghjustà fermamente l'uccisu di e nostri pecuri à a rimazione per i capelli, cuscugliu l'ingrandà è per fugliale per fiabili.
  5. Scambiammu i posti di attaching l'ore à u rimulu, appicientu cù bòdi di cuttuni. Avemu digià cusì belle bellezza
  6. U vistitu d'aiutu di u babbu hè prestu, è a zitella in questu serà solu irresistibile!