Tomata Sanka - caractères è a descrizzione di a varietà, e reguli basi di cultivà

Avà populi in ghjurnale, Sanatoriu di u Sanatto, a description è a descrizzione di a variità sò cumu funziunalità è un prufessiunale. Apareceu recientemente - in u 2003, hè cunsigliu per u cultivamentu in u latitudu meridionale centrale in a terra aperta. In un clima più severu, hè cultivatu sottocultura di cinema.

Tomato Sanka - description and description

U pomi di Sanka sò classificate cum'è variità universale. Tastanu assai, pudete taglià insalata fresca da elli. Quessi i pumati sò dulce o tenenu una sourness apre sensible. Per via di a peddi gruuru è di una aspra nicata, i vegetali sò adattati per qualsiasi tipu di preservazione, sò trasportati fermamente. Tomatam Sanka, chì e caratteristiche è e descrizzioni sò marcati da prima maturità, ancu i vignaghjoli più favurevuli. U gustu eccettuali, frutte succissante è cose amicificante permettenu à ghjunghje à u table di tomba matura, quandu altre varietà solu l'oviu.

Tomato Sanka - Variety Description

Sanka Tomatoes - una breve descripción di a varietà:

  1. U pumati Sanka sò cunsiderate sotturizete, l'altitudine di l'arbulu ùn sera più di 60 cm. U primariu hè in legnendu nantu à l'septima foglia.
  2. Caratteristiche di u fruttu - sò viole brillanti maturu, inturnu, senza mancu grecu in u tufu. Un pezzu cuntene 4-5 tomate.
  3. U pesu di u fruttu cultivatu in a pianta aperta hè di 80-100 grammi, in i lochi di verdura, di pezzi chì ponenu 150 grammi sò acquistati.
  4. U vegetale hè una pelle liscia è carpuscata.

Tomata Sanka - caratteristica

U pumati di grassu bagnu sò bè ​​stabiliti entre ghjardinari. Tomata Sanka - caractères è a descrizzione di a varietà, i so vantaghji:

  1. Rifreti à l'spezie ultracurtante - ùn passanu più di 85 ghjorni da i primi rimeri à vindimi.
  2. L'arbulu ha una fructosa longa. I primi verte migalli tempi, è l'ultimu causa di a resistenza di a varietà à i bassa temperatura, pò esse sbulicate prima di friddà.
  3. Sanka hà hà addivatu a resistenza à u friddu, per a migliurà a varietà chì necessite un luminu.
  4. U rendiment di Sanka tomate hè di mediu - finu à 15 chilò per 1 m 2 o à 4 chilò da un insetu.
  5. In a descrizzione di u cultivatu, l'immunità hè assudata per quasi tuttu e pesti è di e malatie cumuni.
  6. A causa di a carateristica in a forma di statura curretta, durante u tilivamentu, ligami è pasyning pò esse evitati.
  7. A varietà ùn hè micca un hibridu, u fruttu hè coltu per u prossimu annu.

Tomato Sanka - cultivazioni è cura

Molti jardinieri prefittà à pona nantu à i siti di u pumadoru Sanka, perchè ùn hè micca difficiule di cultivà sta variità - a pianta hè unpretentiosa, resistente à malati. Ùn timore di friddu è bassu luminu li permette di ripiglià a prima fruttu prima. Cultivar Sanka a través di e pianti , pò essa sipatu in a pianta aperta è in i cundizioni di un greenhouse. In i lotteri chjucchi, i pumati pò esse cultivati ​​ancu in u canale.

Tomato Sanka - piantare nantu à i pianti

A preparazione di zucca pò esse fatta indipendentamente in u vaghjimu, fate guardà à a temperatura di l'ambienti. Tomato Sanka - cumu si sione parechji:

  1. Prima di suminà i zoni sò imbibbati durante 15 minuti in una solu suluzione rossa di permanganate di potasio. Pigliate l'acqua puru. I cavalli di vendita sò vinduti, ùn sò micca permessi di essa stati graviduti.
  2. U tarritoriu per u sembra hè preparatu indipindente. Hè necessariu piglià turfy ground, turba è sabbia in i listessi prupurziunati è fà una mistura. U primu hè ricumandatu à steamed for half an hour 3 weeks before disembarkation.
  3. U sustrato di e piantini sò fugliati: per 10 litri di acqua, 25 g di superfosfatatu, 25 g di sulfate di potassiu, 10 g di carbamide.
  4. U tarrenu si spremu in caghjoli di superficitori, umiditati.
  5. I Seeds sò disposti à una prufundità di 1,5-2 cm cun una distanza di almenu 1 cm l'una di l'altru.
  6. U contenedoru cun sperendu hè cupartu cun un film è dispostu in un locu cun temperatura di almenu +20 ° C.
  7. Quandu i fiori sò sbuchjati, u babbu hè bisognu à esse sbulitatu.
  8. Dopu l'apparenza di un paru di tomba reali in i pumati, un selezzione hè realizatu - sò assubbeati in cups separati. In u locu preparatu pè trasplantariate put on - per 5 litri di u mischju: 1 tbsp. Cullera di fertilizzanti minerali è 3 ciglioli. cummi "Signor tomato". U fruttu in u fugliu aghjustà u nivellu di fogghi cotiledomi.
  9. U regnu di tempurane per a prima volta dopu à a cugliera hè stata mantinuta à un nivellu di + 25-28 ° C, quandu u filippi più forte si sentenu grandi in u standard + 20-22 ° С.
  10. Sapii di i pumati sò riabilimenti à rive una settimana.
  11. Dopu u trasplante, i pianti sò fecundati dopu à 14 ghjorni cun un fertilizante especiale per i pianti o di cuglie d'acqua (diluita in l'acqua 1:20).
  12. In u maghju, i pumati per u endurezzu sò esposti à l'arpa aperta durante un certu momentu, fendu crepacinu.
  13. Dopu à u friddu, i pumati sò piantati nantu à una zona aperta.

Tomato Sanka - quandu si piattà e piante?

Hè impurtante sapè quandu u pettu di u pumadoru Sanka in piantini - a resistenza di a varietà à u friddu di a prutezzione assoluta di i pianti da a fretura di primavera ùn si dà micca. Se ellu sceglie un tempu di vaghjimu pocu successu, u sughjettu mora da a fretura. Per u crescente in a terra aperta, ainu si sò piantati nantu à i pianti di pomi in prima aprili. Per i serenità, un pezzu più avanzatu hè ricunnisciutu - a fine o a fine di Marzu. In i pianti di terra sanu sò trasladati à l'età di 60 ghjorni, à a fini di maghju. Questa ora nantu à ogni pianta pare parechje 6-7 di sti pillettes. In u fruttu di u giardinu hè riunisu in prima di lugliu, indoors - à mità di ghjugnu.

Comu a cura di u pumadoru Sanka?

Tomato Sanka si beni in a terra aperta è hè praticamenti micca malatu. Quandu transplantate à i letti, a pianta hè apprupatu à i cotiedomi. À u fondu di ogni burulu, ci hè bisognu à metterà 0,5 h di u fertilizante Urgas. U schema di radicali hè 30x40 cm, questa gamma tolera piantazione ben plantata. Hè postu ch'elli ponu appruntate a patata, l'arghja è a pepite, ma hè micca indispensabile, ma a zucca o legumi sò boni precursori. Variety Sanka - u dirittu cretu è cura:

  1. A regula principali di l'assistenza hè un regnu puntuale. Hè da esse moderate, finu à chì u territoriu hè ugguali. Per u tomate di acqua, ùn pò micca usar acqua fredda. Inoltre, evite micca esse fluidi nantu à frutti è fogli.
  2. Per un coltu excelente, i pumati sò nutricati ripetitu cù una suluzione di manura o di cumpunimentu organicu nantu à una stagione.
  3. Una dimarchja impurtante per a cura di u pompe Sanka hè di cena di bramosu è per fallezza a terra.

Tomato Sanka - furmazione di un machja

Quandu risposta à una quistione, u Sanatoriu di tomba duverebbe piacchume o micca, i camicieni di camionu cunvivate dì chì ùn hè micca necessariu di fà questu. Doppu à a statura curretta, ùn si ponu esse stati prucessi. A ligera hè necessaria solu per i scarelli pesci individuali, perchè à u pianu. Pasynkovanie hè usata solu per reducirà l'ingrossu di u sembra. À u listessu tempu, u scaricamentu principalu, annunziendu (crescenza à apex), hè impurtante micca cut off - senza chì a pianta ùn pò micca dà novi frutti. Stèltenu menu di 5 cm ùn anu micca cutatu. Duranti a prucedura, l'eccessi grossi rivolti laterali sò spegati cù mani o separati cù un cuteddu.