Tubi di pasta

Puffs from puff pastry hè un postu classicu da l'era soviètica. Una crema fina cù una basa crispy, crumbly creà un trattatu diliziosu chì pò esse facilmente preparatu in casa.

Sopfete, pasticcerie, proteini, crema

Ingredients:

Preparazione

Demu a prufundita, per frenà, fate a ghjente è tagliate in longhi à strisce, duie à dui è un centu centimetri. Forme in forma di Cone per i tubi, chì pò esse realizati da parchment paper o paper foil, sò smariti di mantra è imbastu cù tasse disposti di pasta, sbuffulendu a superposizione in forma di spirale. Pudemu nantu à una vaca di furmulaghju oiled, u grizzu cù un angolo di ovo cun uccasu d'acqua è determinate in un forno prizzatu à 220 gradi. Arreremu li tubi finu à marroni (quasi quinze minuti), sguassate da u fornu è sguassate i formi da elli. Dientiè nantu à a griglia.

Intantu, preparanu una crema di a tecnulugia per i tubi di pasticcini. Per fà questu, fremu acqua in una paleta o una cecchetta, tira vilidinu è valdi in u zuccheru. Warm up a boil, stirring, è ponu nantu à u focu finu à l'esprime è si trasforma in un caramelu dura. Allora tumbèghjanu l'acidu citrique nantu à a punta di u cuteddu, mischjà è sguassate da u focu.

Pienu biancu u biancu cù un pezzu di salinu à una massa bianca densa è densa. Senza stopping to whip, intrudamu à i proteini caramelu cale cun un fiore finitu. Ùn avemu micca firmatu u prucessu finu à chì a mistura rifredda è diventa un pozzu più cálite.

Scambià a crema endemica in una sacchettu o una siringa è fate mette cun trombi freschi.

Prima di serve, pudemu foglate i straws cù u zucchero pulmuniu.

Foglio, pasticcerie, cun, condensatu, latte, ricetta

Ingredients:

Preparazione

Pocu pocu prima di a preparazione di i tubi, piglià a pasta di bocca da u congeladoru è lascià fugliallu.

Avà rullu un pocu è chjappà in longhi longhi circa dui centimetri anu o ligne più grande. Forme per i tubi ùn avemu miss butter è vinaremu nantu à ogni tira di massa, imbriccà in a forma di spirale.

U fornu scaldate à 220 gradi è ponteci un pappagallo di ghjuvatu oleatu cù straws, chì avemu pre-lubricate da quì d'u guccini ève.

Quandu i capelli sò arruttati, rinfriscanu di u fornu è frescu.

Per preparà a crema, batte cù un mezcladoru o un battiu cù un manteddu rossu, aghjunghje u latte condensatu fremainu è battutu nanzu finu à ch'ella hè uniforme è chiuvice.

Friggere una picca walnuts, mettite cù un pappu o una licenziale in una licenziale è aghjunghje a crema. Utilizendu una zucca o un saccu di cunfisaria, fate elli cù tufuli friddi. U gustu hè prestu. Pudemu pruvà.

Cume facenu frasi di pasticcerie?

Ingredients:

Preparazione

U primu passu hè di cunferenze a bocciola, trasfurmà è di cutà in longhi in tanti centimetri. Tutti da elli, vindemore nantu à e forme in forma di cunu per i tupuli, senza scurdà di a grippa cun u mantellu predefinitu. U fornu hè rinfuzzatu finu à 220 gradi, avemu a lubricate i tubi cù una ghjuvanza, pute nantu à una vacuna di furmulenta oiled è stufa finu à oghje è un bonu color rougatile. Ci vugliu avanti i tubi crescianu, è pigliemu forme da elle.

Per a crema, ghjunti bè cù una mantiglia crema cù u zuccaru è u zucchero di vellerie. In u prucessu di latte, intruduciu u latinu cunghjuntatu. Allora aghju apprezzà cuncechju, scumparutu per un pezzu, o un casgiu di curd curvatu è rinviatu à u splendore.

Omegliamu i tubi cun una crema preparata cun una zucca culinaria.