U biancu dopu l'ovulazione

Oghje, e donne, dopu avè sottostutu l'ovulazione in u corpu, osservanu l'acqua biancu da a vagina. Parechji rapprisintanti di u sessu fair, a so apparizione provoca panicu. Fighjemu una strada à circà sta situazione è pruvate à sapè cumu pò esse rializatu da una luminaria abbastanza biancu dopu l'ovulazione.

Chì puderà esse a distribuzione in a seconda mità di u ciculu?

Comu si cunnosce, in u mumentu di a liberazione di l'oocyte da u follicle, l' installazione di u vuku s'intensifica. In u stessu tempu acquistenu una consistenza di più licenza è crescenu in u volumu. Reminiscenza sopra à u biancu d'ova. Questu pò esse marcatu da altre 2-3 ghjorni da u mumentu di l'ovulation.

Nurmale, dopu a liberazione di a cellula sessuale in a cavità abdominal, u voluminu di secreziure hè riddumente ridutta, mentri a so cunsistenza torna più densu. Questu hè duvutu un mudificazione in a cuncertazione di l'hormone progesterone, u livellu chì anu da u sangue. À u listessu tempu, immediatamenti dopu à l'ovulazioni, ponu esse scaricamentu biancu, cremosu, chì si trova in 48-72 ore.

A discharge bianca dopu l'ovulazione - un signu di gravidanza?

Quandu un fenomenu sìmulu avarà parechje persone da a data di l'ovulazione, una donna hà da esse alertata. Comu regula, ponu attistallu à a cuncetzioni successiva. In ogni casu, ùn pò micca esse senza dubbiu chì a vucazione bianca dopu l'ovulazione hè un signu di gravidenza.

Ci hè una probabilità assai più grande chì a fecundazione hè stata nutata, hè nutata, quandu, literalment, 7-10 ghjorni da a data di l'ovulazione, una donna marca l'aparicio di foglie di sangue nantu à i so mutanni. Simuli ponu esse osservati durante l'impegazione. Ma questu signu ùn ponu micca osservatu in tutte e donne.

Cusì, hè bisognu di dì chì u scuru biancu è altu in una settimana dopu à l'ultima ovulazione, ùn pò micca esse cunsideratu cum'è un signu urdinariu di gravidenza. Per stabilisce u fattu, hè abbastanza per passà un eccu ultrasonido.