Modu di cummerciale per i zitelli

Per fà parlà di u moddu di i femini in affari, primu distrugginu l'estereotipi chì si sò in parechji persone. Una donna di a donna ùn hè micca una donna fastidiosa, vistutu di un costume strettu è insinifikanti, solu interessatu à u so travagliu. Una donna di a donna muderna si preocupa a so figura è l'apparizione, hè piacevule in a cumunicazione è hè necessariu solu feminine. L'asempiu di ogni donna muderna hè a so carta di business , chì carattirizza l'attitudine à u travagliu, à l'altri è, sopratuttu à l'affare. Stu stili è assai diversu!

L'affari Negoziu hè diversu

Avete bisogna sapè chì u stili di cummerciale di a ropa di una donna pò esse diffirenti:

A prima categuria ùn pò ùn caghjuneghja a manifestazione di l'individualità, quandu quì i raccordazioni sò concretificati: un palazzu cù un morsu largu fattu di tela monocroma di culori calvi (preferibbilamenti friddi), mutandine ùn stende micca i malatti, è se a faldella hè sopra o sottu à u ghjinochju à 5 centimetri, ghinocchia di cor corporale.

L'asempiu di l'impresa cummerciale hè adattatu solu per l'executive femine. Siccomu hè menu "duro" chì u primu, si vestisce à ogni nena o donna chì viaghja à un avvenimentu impurtante (esposizione, riunione) durante u ghjornu. Se u vostru travagliu ùn hà micca bisognu di l'implementazione di un coddu di vestitu , seguite un appena appressu à questa categoria: l'scelta di tessili hè largu è a varietà di culore ghjenu permette a varietà, a borsa è a chjave pò rimpiazzà u palustu, perchè ùn hè più necessariu (chavalve ind'asta chavalu). Stile di gestione permette di vèstinu cù una manica corta, ma à a larga di a saia i bisogni sò i stessi cum'è in a prima versione. Pantimedi hè ancu obligatoriu.

L'affari basulari informale per una zitella andava à travaglià, induve i so empleati ponenu ind'i libri in forma libera hè una bona suluzione. Serà appruvatu per caminari in u centru di a cità, visitate cinema o cumune cù i maestri. Chiddu chì carattirizza u stilnugale informale? Prima di tuttu, hè una scelta larga di materiali in vestiti, culori, un mudellu moderatu nantu à u teatru. A capizzola ùn hè micca benzina, in un "unuriu" di più distinti brusgi, camisole. I so scarpi una suluzione aperta o suluzione. Ma l'esigenze ùn cambienu micca à a larga di a saia, in quantu à a prisenza di i cosci.

Modu di stilazione per i femine fat

I diseggiani ùn ignite a donna di a cummerciale, chì hà e forme magnifichi. A so donna ripiglià u so vestitu per ghjustu - ùn hè micca un prublema oghje. Eppuru, ci sò aspetti chì vi deveru attentatu, perchè a vostra aspettazione hè impeccable, inveci di i frechi di i scàzzili.

Pensate chì spessu cù e vestiti neri, qualchissia crede chì vede visualmente "perde" kilogrammi? Eppuru ùn hè micca! Black - a più populari in l'affari stili di i femini muderni. Questu hè "in manu di", chjosi di e zitelli. Ma puderete ghjunghje u stessu efectiu avendu relanzendu u to vestitevamu cù a ropa di u culore biancu scuru o culore scuru. Un culore di luminoso frescu aghjunghje blusches e capelli.

Quandu sceglie un stile, piglià qualcosa di uni pochi regule simuli:

  1. U ghjighjenu per un vestitu averebbe curta cutte, è u salvatore-shooter farà chì e so maghi più ligne. Inoltre, ghinchi cù frecce - questu hè assai eleganti.
  2. L'affari di i negozii per i zitelli chjucchi implica almenu un vestitu d'impresa A cumplita scumessa u so vestitu cù a materia oscura. Tire à nantu à a chaise è ciò chì deve esse chjucu - diventà invisibule, è a dignità di a figura serà sottumettata.
  3. Un caseddu di colore hè cunsideratu cum'è più populari in un vestitori di donna di a donna. Per una figura completa, ùn hè ancu micca esse eccezziunzione, postu chì tira u colline è u stomacu.
  4. Blusini elettu una "camisa" tipica, senza sensu di ogni tipu di ruche, arcu, frill.