Ughjetti di u ghjuventù

Autunno hè un epica fimmina. Hè riccu in culori è paisaghji brillanti, contru chì pò creà bellissima imagine. A questa ora di l'annu hè una grande opportunità per preparalli un dispunellatu di foto di i zitelli. I giovani cuntenti pò esse imaged in all sorts of poses and angles. Quelli ritratti certamenti anu adornà l'album famigliali.

Idei per ghjochi di foto di i zitelli in u vaghjimu

I belli ritratti memori brillanti pò esse fatte nantu à u fondu di foglie suvente. Sit o ponite u to babbu in una matta, stanca con foglie è cone. Ùn vi scurdate di i decoru in a forma di una cestera cù fruttu è rowan, mushrooms, calabresi grossi o altre oggetti. Un zitellu possa unghji cù baga in i so mani.

I zitelli puderanu toscà e foglie o bagnati in elli nantu à u pianoforte, run through the autumn park or sit on an old tree fallen. Avemu da esse tenevule e ritratti sinceri è animati da gioia è entusiasmu. Sì avete nunda, postu i guirreri di foglie di u giallu in a so capicucina è fate frames close-up. Chì cullate i bouquets è i decòglie cù a carna russa di muntagna. Un zitellu chì si senti nantu à un bancu di lignu pò piglià ritmi cù corna. Pudete dà stu bouquet à a so mamma.

Una opción excelente hè una sessione di foto tematica di i zitelli di u vaghjimu. Per esempiu, pò esse una festa o un anniversariu. Hè sempre vivu è duverà assai piacevuli micca solu per i zitelli, ma ancu per adulti. Pudete diventà i zitelli in un hippie è faci un ritratti ritratti. Bonu, l'atmosfera festiva, balli è documenti farà causallu un mare di emozioni è piacè.

A dicisione di mantene una riserva di foto in u campu, hè vale à fà un pocu fotograficu vicinu à un petit palla è ghjucate cù ghjucate. I ritratti seranu assai caldi è toccu.

Idei per creà risposte di ghjuventù di i zitelli in u settore caduta. Solu bisognu di includà un imagininu pocu è andate in u parcru più cercano, a piantagione o à una stagione. Ancu senza avè micca un ingaghjamentu o decoru cun voi, avete bisognu di avè un bon anime è sentimenti sinceri per l'altre è i zitelli passanu necessariamente quessi emozioni nantu à i ritratti.