Yoko Ono, Natalia Vodyanova, Serena Williams è altre famose nantu à e pagine di Pirelli-2016

A cumpagnia di Pirelli annu per più di 50 anni pruduci u so calendariu famosu chì hè mandatu à 30 mila clientele privilighenti è amichi di u fabricatore di pneumatici italiani.

L'annu hè stata dicita cù Yoko Ono, Yao Chen, Patty Smith, Ava DuVerney, Serena Williams, Natalia Vodianova, Tavi Gavinson è altre donne chì anu successore.

Pirelli-2016

Cum'è l'annu passatu, l'autore di u calendariu hè Annie Leibovitz, hà sceltu i participanti per u sparizioni. I patroni li dumandanu di vene cun quarchi novu. U fotografu hà fattu una lista di rapprisentanti brillanti di u mondu di l'arti è hà sceglie i capipasenti trà elli.

U calendariu era assai modestu, spessu si avianu assai più nude, ma ùn la facia micca viva è interessanti, i critichi dì.

Leghje ancu

Mudelli Star

In shorts for glossy posed solo tenista Serena Williams è l'attrice Amy Schumer.

A terza volta si prisenta nantu à e pagine di Pirelli Natalia Vodyanova. Questa volta Leibovitz, ricurdannusi a travagliu di una donna russa in a fundazione caritateale "Naked Heart", a catturò cù u zitellu.

Un attore especial si merita l'imagine di Yoko Ono. A veduvi di John Lennon, chi turnò 83 anni, pruvò à una corta nìura negra, mini shorts è un cilindru, diventendu un ballerinu simili di cabaret. Sicondu l'opinione generale, i so peri slim puderà è invidutu da belli bellezii di età maiò.