Stallazione in raghji

Se una sesión di foto nantu à e piste ferroviarii hè veduta cum'è un dubjuve avvenimentu, postu chì hè difficiule di penserà quarchi cosa interessanti nantu à i razzi, avemu da esse dissuadore rapidamente da questu. Perchè a via ferrovia hè un locu induve puderà falla assai successu, pienu di sentimenti è di significati ritratti, è u prucessu di ritmu duvereate darà assai momentu piacevule.

Idei per photo shoot on rails

Una zitella nantu à a strada - una stonda simili di assai in sè stessu. Induve voli? Chì ci hè aspessu? O qualchissia vi a qualcunu? Fighjulendu à voi, assai pruvate di resolvi questu enigma, è a foto hè stata fascista.

Inizio una sesión di foto nantu à i razzi di i seguenti posses:

  1. Andate per a via ferrovia, è chì u fotògrafu vi scinniri. Questa foto vi dicerà chì vi te quandu partenu quarchi cosa in u passatu, andate per fà una nova vita. In questu casu, pudete necessite un umbrella o una valigia. I spettaculi spettacularii ritti sò ottenuti in a pioggia, perchè sì ancu i elementi ùn pò micca impedisce è di fà cambià i vostri intenzioni.
  2. Pigliate un postu nantu à i rachises è aghju intristitu à a distanza. Vi paria esse cansu d'aspittari un bellu pezzu è si pusò à reste, ma ùn mancanu stà chì aspetta u to train. A valigia ùn serà micca sfinutu. E li megghiu roulette sò strati, ma micca micca di eleganza.
  3. Pettite i tacchi alti in i rachises, equilibratura, per ùn fallu. Fate chì u fotògrafu trova un angellu successu, per esempiu, i raghji di u sole da averghjia da u metalu fermanu belli. Tenevate attraente è frívola - l'imaghjini di una zitella, pronta per esse decide nantu à ogni aventura.
  4. Pigliate u tempu è fà un coppiu di pruprietà annantu à i rachises durante a risidizioni di foto di e casu. A strada simbulizà l'iniziu di u vostru bigliettu cumuni, longu è interminable, cum'è e vaghjime di u ferru.

Fotografate nantu à a via ferrovia, ùn si scurdanu di e misure di sicurità è megliu truvà e secche di e strade chì u muvimentu di i treni hè minimu - chì nunda ùn vi distractà da u prucessu di sparà.