Chì Jim Carrey pittura?

No wonder di dì chì una persona talentu, in solitu, hè talentu in tuttu. Jim Carrey - una figura animata di sta frasa. A più recenti, i mediate occidentali rappurtavanu chì Kerry ùn hè micca solu un attore, cù un rigalu inconduniale, ma ancu un artista. Elabureghja, ghjunghjite, è faci tuttu in un altu pianu professjonali. Qual'hè avutu cridutu?

In u 2015, l'attellu hà dettu a evità di publicità. Si allughjò à u mondu esternu, circate di ùn avè arristatu in l'ochji di i rappurtari è i paparazzi. Dui anni di Kerry ùn anu micca nutizie, è avà a Sindicazione hà cunsideratu un documentale curretta di 6 minuti di u so autore. A film hè chjamatu "Ne necessitei culore".

Creatività com'è un modu da a depressione

In questu prugettu, a stella "Masks" è "The Truman Show" senza una secreziunione dettu à quellu chì u seguitanu pè abbandunà u mondu di u cinema in u mondu di a pintura. Sicondu l'ellu, l'arti visuale aiutò à guarisce un corpu ferita dopu chì u so amat suviotu.

L'attore hà dettu chì l'abilità di creà l'imaginari inspirati da u mondu internu, è fà di a pirsità di u veru creadoru. I so emozioni è e so pastoghji pigliate una forma è chì hè bella.

Valuta a so libertà. In pittura hè. Dopu tuttu, nuddu forza di fà nunda, pò esse chjamatu immeditite è autormiose.

Leghje ancu

Sicondu Kerry, hà piaciatu di gràzia di bocelli, sempre. Ma circa 6 anni fa inghjinisce a pintura. À u tempu, questu hobby rimpiazzà tutte e altre hobbies, è hà diventatu in una "mania". L'attore si basa assai è questu hà cambiatu a so vita per u megliu.