Boerboel - description of the breed

A razza di i cani di Boerboel hè urdinata da l'Afrique Sudafrica, ma a so simplicità esterni cù parechje razzi europei prupone chì l'apprezzazione di sti cani anu impurtatu in Sudafrica da u cuntinente europeu è digià mischju cù u locu locu ind'u locu, ciò chì hà datu un apparenza distintiva è caratteristica rocks.

Aspettu

A descrizzione di a razza Boerboel duverà accuminzà cù un scansu di l'apparizione di u so rapprisentanu tipicu. Questi sò un cani bastanti maiò di u tipu di mastinu . Hannu un corpu musculatu benervilu. L'altezza à u so passatu in un maschile adulti hè 65-70 cm, in a pugna - 59-65 cm. Boerboel hà pussibuli perde musculari, forti. Malgradu u grande pesu (finu à 90 kg) u cane hè assai plasticu è salto, assai sfarenti. U capu di u Boerboel hè abbastanza grande, l'arechje sò pieni. U corpu di u corpu hè cupartu cù piendu curtu, densu è duru. U culore pò varià da a luce à u marrone scuru. U caratteristicu distintiu di a razza Boerboel hè u listinu fughjutu, è ancu una mascara negra nantu à a faccia di u cane. A cuda è, quarchi voti, sò tagliati. A vita di u Boerboel hè di 10-12 ans mediu cù e cundizioni di mantenimentu propriu.

Carattere Boerboel

Boerboel hè un cane di guardà. Ci hè questione quandu in Sudafrica, questi i cani sò stati sultantu in u paese cù i zitelli, è i prutiggianu di i predaturi mentre a parti adulta di a pupulazione era nantu à a caccia. Burbulidi erani spissu usati com'è cani di caccia. Hè assai dedicatu à u patrone, ma ancu da ellu cresce una cura è l'affettu constantemente. U pruprietariu ùn deveria micca smantà per a petite è di cura di u cane, ma dinò a so bè bona attività fisica. Allora serà in bona condicioni fisica per un pezzu. Per esempiu, hè cunsigliatu per camandà cù un cane ogni ghjornu per almenu una ora è passa una distanza di almenu 5 chilometri.