Pudeme in la Trinita?

A Trinita hè una di e vacanze Ortodoxu più impurtante, amatu è veneratu trà e persone. Hè diversamente chjamatu Pentecostu, postu chì hè cascatu nantu à u 50 di ghjornu dopu a Pasqua , tradiziunale di u Diu. Sicondu a Bibbia, era nantu à u quarant'anni ghjornu da Pasqua chì u Spìritu Santu pareva l'apòstuli è e persone chì u Trinitarian Deus era u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu. U megliu passatimu per a Trinita hè l'assistenza di l'esiliu, a prichera è a cummunione.

Hè assai costumi è tradizzioni sò assuciati cù a Trinita, cusì hè cumune di decorate e vostre case è i tempii cun verdura annantu à questu ghjornu, secondu a vanda di a vina vi aiuterà anu a prutezzione di voi è a vostra casa è portanu a bona furtuna è a salute à a casa. Spessu si spiecanu si hè permette di natà nantu à a Trinita. Ci hè parechje superstitions nantu à questa partitura, è ghjè per voi di fiducia o micca.

Pudemu in acqua in Trinita?

Trinità ghjente finale in quandu u tempu di l'estiu, quandu chì quali scorri à ottaculi per natà, o partianu di vacanze à u mare. Per quessa, assai persone supersticiosi si sfrancamenu si sia pussibule à paesi à a Trinita è à a festa stessu, è cumu si a Chiesa Ortodoxa hè questu.

Sicondu e credenze populari, a settimana sana prima di a Trinità è in a vacanze, l'estensi abitanti l'ànima di l'affucati affucati, chì saranu sirene. Questa settimana in u populu è alcuniscenu verdu o cingus. E i persone chì pudiani sughjurnà quellu ghjornu, spessu affucatu, se stanu vicinu, diventonu witches o sorcerers. Sicondu i nostri babbi, solu i sorceri puderanu scappatu di e mani di i sirene. A legenda folklante dici chì i sirene ùn sò micca criaturas maligni, ma ponu fàrimi cusciuta à morte, soprattuttu se a persona li piaci. Hè cunsideratu assai perikulu per andà in u reservoir sola, u dan inevitabbilità hà purtatu à morte.

Una altra ragiuna chì unu ùn deve micca bagnata in a Trinità hè chjamatu u clima impurtante - in a maiò parte di e regioni induve l'omu Slavic live, l'acqua hè sempre fridda.

A Trinita hè preciduta da a Trinità parentale u sabatu. In questu ghjornu, hè stituitu per cumincià tutti i morti, senza esvisione, ancu quelli chì sò in l'infernu. Anu pricate per u mortu "mortu" - quelli chì morse una morte in natura è premature. À quellu pardunamentu, in particulare sò affucati, chì sò ricurdati solu una volta di l'annu - u sàbbatu dopu à a Trinita. Questa creda s'hè sviluppata da a tradizione antica è hè assuciata à u paganimu - ancu in a Russia antica, prima di l'adopzione di u Cristianesimu, i persone anu veneratu l'spiriti di boschi è rivi, sirene, politi, è altri spiriti maligni.

I Persone Ortodoxi sò più preoccupati nantu à l'opinione di a chjesa nantu à e dumande, sese permette di natà in mare nantu à a Trinitati o se esse permette di natà in a Trinita in u fiumu.

A chiesa riferisce à e strade superstite è e credenze cun una certa quantità di scetticismu. I curievi sò unanimamenti sicuru chì ùn ci hè bisognu à teme u corpu di acqua in a Trinitati è a settimana di precedente. Sì avete a paura - hè megliu, per esempiu, di abbandunà di l'impannillusi, cumu si dì micca - da u peccatu. Se ùn site micca teme - creeve scappatu à l'acqua. A principal hè di principià u ghjornu cun visita à a chjesa, piglià u tempu di pricà, è dopu chì pudete sfilà in l'acqua.

Pudeme in la Trinità in u bagnu?

In i tempi antichi, a festa hè stata pruditiva, perchè a Trinita era assai un ghjornu significativu è impurtante per credi ortudossu. A casa tutta era pulita a la Trinita, facenu una limpieza generale, tutti lavati è lavati. Di sicuru, ogni cristianu exemplariu hà cunzidiratu u so dovutu di andà à a banna è piglià un caprettu per scopre una bella festa degnu di pura.

Dopu questu, ha cambiatu assai, è a manera di vita hà cambiatu. È sì di colpu, ci hè una precisa cura di lavà è bagnate in a Trinita, per esempiu, in questu ghjornu avete statu datu l'acqua longa (una situazione famigliali, ghjustìzia?) - ùn denite micca questu questu. A Cresia Ortodoxa ùn hà micca imposti restriti strette à u lavare è l'higiene.