Cumu adducate una fasa?

Per innufà a vostra plotea, à quarchi tempu hè abbastanza per aduttà a fissa in u circondu. Ci sò parechje manere di u quale, com'è regula, pudete décorà tutte fente in u paese.

Cumu décorà una rettrazione di corrugati.

Comu pratica pruibisce, una fissa di ferru fatta di stampa perfetta pò esse decorata in parechni modi. Per esempiu, una fossa fatta di una cumminazzioni di foglie metalliche di corrugati cù pezzi o bricchi pitturanu viranu belli. Di grande impurtanza hè u culore di u fertu. Hè pussibule decorate un esgrezzione chjamata cù parechje mudelli figurati, sculpurutu da u metal.

Cumu décorà una fasa di rabitsa?

Per aduttà a fissa da a mura , pudete utilizà buttigli di plastica. È in l'affari pò andà da quì, di krishechki è di fondu o ancu e botni sanu. L'artighjani cresce i travaglii veri, adornatu a retaglia, per esempiu, cù cunti di plastica. E quarchi migliori pò ancu bordate una croce nantu à a reta! Ma a manera più faciule di decorate una presenza di rabitsa, chì si prisenta una bella piantaggie.

Cumu décendu una valla di lignu?

A fascia di legnu pò esse decoratu cù viaghji belli è fiori: l'ivy, u razza raggruppa, a zunardu, a rosula di vini, ecc. Per a decorazione di questa fasa, diversi materiali: buttigli di culore è stivelli d'incevuli di zitelli, in quali i pianti sò piantati. Pudete tinghje una fissa di lignu cù culori chilometri, criendu figlioli à stu prucessu.

Cumu ad accatastate una velli di vimine?

Pi cunfizziunà l'estilu di paese, puderete pappà nantu à u vinu di vedre i testichi di arcusgiate o sguardi una zucca lucale. A vallata originale cù una rotula sospette da u vechju carte versu uriginali. Décorate è bè sbricii cù fiori.

Cumu ad accatastà una velli tanguli o brique?

Un ghjustu concretu pò esse pittatu, rapprisentanti u graffiti, un paisaghju bella o una altra imagina à a vostra discrezione. Per aduttisce una scherma di un boscolu hè pussibule, perch'ellu hà chjappu nantu à questu cù spiunanti fiurenti. Sò cum'è un ghjuvellu o brique, pudete décorate è una fente di slate.