Principii Morali

Fate una decisione, fugliale un puntu di vista, una persona hè guidata da i so prublemi morali, cumpilati nantu à a basa di a cunniscenza acquistata in tuttu u travagliu di a vita. A forza di u principiu hè a vulintà murali. Per ogni persona hè una norma di a so implementazione. Allora, qualchissia compia chì ùn pò micca tombu pirsuni, è perchè qualcunu per tumbà a vita ùn pò micca solu l'omu, ma ogni animali. Hè nutate chì sta forma di declarazione murali, i principii di a moralità, possu a so forma è esse ripetuta da generazioni à generazioni.

Altru principale murali

Ùn serà micca superfluitu à nutà chì a cuminzione principalu ùn hè micca u sapè di i principii murali basi di l'omu, ma a so attività attiva in vita. Inedendu a so furmazioni in a zitiddina, anu creatu in prudenza, benevolenza, etc. U fundazione di a so furmazione hè a vulintà, l'esità emutivu, l' intelligettu .

In u casu quandu a persona cunscientamente assigna certu principiu per ellu stessu, hè determinatu cun una orientazione murali. È u gradu à quale hè fiducia à ella, dependa da a so aderenza à i principii.

Se parlemu di principii principesi murali, poi a cunnannari stiati sò dividiti in trè categoria:

  1. "Pudete". I credii internu di l'individuu cumplitate micca cumpunente e règule, e liggi di u publicu. Inoltre, tali principii ùn sò micca capacità per fà per fà pardunà a qualcunu.
  2. "Hè necessariu". Per salvà una persona di rinforimentu, per piglià una sacchita di un bancu è dà à u patrone - tutte e cose cartellate e caratteristiche qualità morale in a personalità, inducenu à esse attu di un certu modu, ancu s'ellu pudendu contraddiri l'attitudini internu. Inutili, ella pò esse punita o questa inzione ùn pò fà assai malde.
  3. "Ùn pudete micca". Questi principii sò cundannati da a sucetà, in più, pò esse responsabilità amministrativa o penali.

Principi Morali è, à u turnu, i qualità umani sò furmati in tutta a strada di vita in interaczione cù l'altri populi, a sucità.

Un altru principale murali voli di capisce per ellu stessu ciò chì hè u significatu di a vita, quale hè u so valore, chì esse solu esse l'orientazione morale è chì hè felicità .

À u stessu tempu in ogni attività, attu, qualsiasi principiu hè capaci di sviluppà cù un spaziu cumplessu, à quarchi ignoratu. Dopu tuttu, a moralità veramente si mostra micca in teoria, ma in pratica, in a so funziunalità.

Principi Morali di a cumunicazione

Queste include:

  1. Abbandunatu cuscienti di interesse persone per l'aiutu di l'interessi di l'altri populi.
  2. Inghjùlia à l'hédonisme, i piacè di vita, u piacè in favore di a realizazione di l'ideale setiatu davanti à ellu stessu.
  3. Soluzione di prublemi publicu di alcunu complexità è sopra situazioni estremi.
  4. Manifestazione di rispunsabilità per cura di altre persunalizazioni.
  5. E raccorsi di stà incù l'altri in qualità di buntà è boni.

Mancanza di principia murali

I scientisti in l'Università di Californie pruvate pocu chì u cumpletu principii murali ùn suggerenu ch'elli sanu sò sottumessi à l'attacchi estensivi di a vita di l'annuncia, perchè l'indicatu a so risistenza aumentada à parechji malatii, infezioni

.

Qualchidunu chì ùn ùn preoccuppa micca di scambià personalmente, chì hè immurali, primu o dopu, ma cumminci a soffre pè a so propia inferiorità. Dà tali persona hè un sensu di cunsunanza cù u vostru "I". Questu, invece, pruvucà a surgenza di l'estresse mentale, chì desencurasca u mecanismu di l'apparizione di variate malatie somatic.