Mila Kunis: "A mo figghia forza di scelta mi roli cun più cura"

A strada di Hollywood di 33 anni di età d'attiva Mila Kunis hè a prumove a prublema di a pelle "Very Bad Mom", in quale hà ghjucatu unu di i rolli principali. A stampa serà sparata l'1 di sittemmiru, ma Mila, participendu à u prublema di TV, dicianu di partì un pocu da e tradizione è si parlò micca solu di a so, ma ancu di a so famiglia.

Kunis hà dettu infurmazione di a so figliola è e so prighjone

In una di e so ricerchi di entrevista, Mila hà parlatu bè assai, micca solu di a film "Very Bad Mom", ma ancu per a so famiglia. Dopu à a nascita di a so figliola Wyatt Isabel, Kunis avia prublemanie, di quale hà dettu:

"Ora aghju aspittatu per u sicrittu babbu è hè difficiule per sapè ciò chì duvite successu, ma dopu u nascita di a mo figliola tuttu in a mo vita hà cambiatu. I avianu prublemi è in u primu postu eranu maritu è ​​zitellu. Sò una di questi persone chì ùn mai sacrificà una famiglia per u travagliu. Di sicuru, ci hè statu un tempu quandu travagliava ghjornu o notte senza un weekend. In i mo 20 anni viaghju u mondu, facia assai attu, ma iu sempri sappiutu chì u tempu hè vinutu quandu questu tuttu puderebbenu andà à u fondu. Dopu questu tempu vinianu, quandu aghju avutu chì d'avè a so famiglia. In seguitu, dopu à filmà è viaghjà, ùn aghju nimu in u ritornu, ùn eru simpricamente micca in casa, è avà sò aspittendu à duie carusu una persona, è prontu hà una terza. A strada, hè a figlia ch'ella m'hà stabilitu a funzione più riccu, indirettamente, di sicuru. Avà, lighjendu u scrittore, pensu sempre in valura si valute a piglià una filmazione, perchè u filmatu hè sempre un tempu fora di casa è di famiglia. Forsi, rinunziò di qualchì rolu, aghju avutu à i zitelli è u mo maritu trova assai più di quellu à u seguitu setu.
Leghje ancu

Mila hà dettu da Kutcher è di "Madone assai mali"

Probabilmente, cum'è qualsiasi persona, Kunis hè una parolla impurtante di i parenti. Ashton Kutcher, u so maritu, hà espresu cusì cusì chì pensa à l'opera di Mila in "Munnu in assai matri". L'attrice hà dettu parlendu:

"Ashton ampara sta movie. U vede parechje volte è hà dettu chì era in questa nantu. Per esempiu, u mo maritu ùn puderebbenu sliceranu, per ùn avè firmatu, ma crede in certu. In generale, Kutcher hè un grande follatu. Sempre aiutatimi. Quandu mi persone per cunsiglii annantu à questu o quellu rolu, ellu sempre oghje sinceramente, ma a decisione di participà à a prussima film hè sempre accettata solu per mè.