Chicken avec mandarine

A carne di pollo hè a più assequible, per quessa chì e cose a pollulu assai spessu. Ogni hostessa chooses per un certu metu di a cucina di pollo. E sò solitu aghjunghjule à i cipolle, i zappanu è i viti. Oghje avemu dettu qualcosa di u puddastru cù l'aghjuntu di fruttu. Dopu tuttu, si aghjunghjenu mandarine o altre cítricos à a carne di pollo, acquistà un gustu assai spaziu.

Chicken avec mandarine in u fornu

Ingredients:

Preparazione

U me ricecciu è aghjunghje panece, pour l'acqua è coccia un pocu. Aghjunte spices. A me pollulu, trasfurmà cun un mistu di salitu è ​​parechji tipi di pepite, è pour salsa di soia in cima. Agghiunce u rosemary. U grillu rossu hè stuffed with rice, mandarine è limone. Rinschianu u puddastra è aghjunghje à quessi pisci di casgacciu. Cusì a carne sarà ghjudicata. Aghjunghjia u puddastru in u fornu finu à oghje. Quandu avemu vistu chì u grassu hè prestu è cumencia à creme, hè necessariu di rinfrescemi. 5 minuti d'avè u manghjatu hè prestu, grease u nostru pollulu cù u maone è fretce u zucchinu, chì hè statu furmatu sottu à u pullastru.

Chicken avec mandarine

Ingredients:

Preparazione

I mandarini sbagliati sò spartuti in segmenti, se i più grandi pò esse tagliatu in parechji parti. Un mandarin, senza dividisce in tagliati, cippule in cilugii è lasciate. Aghju aghjunghjatu è aghjunghje cù fette mandarin. Aghjunghje u pimentu terra. Scambià a misura resultante di bagnu di pollulu, traspremessi è mandati à u frettu per tuttu a notte.

Dopu chì a marina hè marinata, fretce nantu à una padedda. Salt si aghjunta à a fine di a cucina. Prunùna carmata nantu à un piattu, è vende a marina di u restu in a padedda è a metta sottu à a tolla di 10 minuti. In un pate fruttante in oliu, fritte u mandarin tazze. Fate l'addevu cù u pullastru è diprezzate cù mandarina fritta.

Chicken avec mandarine in chinese

Ingredients:

Preparazione

Di i peri di u gaddinu, cacciammu i boni, miu e fretallu cù u salinu. U zitrusdi sò puliti è inseriti in a perna. In u fritterie u so oliu di soia è à trè simmitrii frize i peri in u focu altu da ogni uccisione. Dopu a vintesa hè sguassata è fretu.

In u tarantellu aghjunghjenu i ginger, allo machen, salsa di soia, zucchero, cognac , 1 tbsp. una cullette d'oliu di soia, spices e chalieti scagliati. Gattemu li gammi in questa mutazione è echja fora di e carota. Scudemu 2 mandarini, dividite in fette, cunglite cù a soia è cumpiaciate u pezzi di pollulu. In a padedda fugliale i zappagni è i filettini partenu da e so pezzi, pour a salsa è spallem u zuccaru da dui mandarini, cupria cun una stufa è un puddaru durante 20 minuti. Avemu a serve a tavola cù u stufatu cù u filettu stofa, decore a soia è mandarina rimanenti.