Cirurgia vaginiana dopu à partitu

A cirugia plastica vaginali (vaginoplastia o colpoplastia) implica una ou più surgeries plastichi per eliminà dannu, stinimentu, o altre tipu di danni anatomii à a vagina. A maiò parte di spessu, queste sviluppi sò recursati da e donne chì anu praticatu casi nascuti difficili, chì guverna à i rucciosi di tissuti. Ma certi voti a febbrizza di i musculi di a vaġina hè cungenita.

Fagottu vagabinali - a prucedura hè abbastanza intimusa. Hè sempre difficult deci deci. Ma in a maiò parte di i casi, i pazjenti sò sanu cun u risultatu, perchè a cirugia plastica in u XXI secondu hè un altu livellu, è una donna pò liberà di quasi ogni imperfection of its appearance.


Cirurgia vaginiana dopu à partitu

U nascita di un ziteddu hè una gioia per una donna, parechji novi sentimenti brillanti assuciati cù a felicità di a maternità. Ma spessu u natuvolu ùn hè micca bè, ùn ci hè assai stinzendu, certi volte ùn sò micca solu i tissuti sò rutti, ma ancu i musculi.

A cumpagnia di l'obstetra in questa situazione ùn hè micca di lascià a futura mamma per sguillà, perchè e funziunamentu sò superposed. Pensà à u partitu esteticu di e funziunalità ùn hè micca necessariu. Scar tissue, furmatu à e costi, impedisce à i musculi di funziunà à u 100%. Per via di questu ci hè una stirazione di a vagina, è quarchi una donna ancu perde l'abilità di ottene un orgasmo (anorgasmia). Tuttu chistu significatu influenza a rilazioni intimi cun u partitu.

Una altra cunseguenza di lacuna nantu à u travagliu hè l'incrementu predisposizione di a vaġina ferita à a inflammazione è variate neoplasmi. Gineghiarii muderni in casu di guidanu cunsiglianu chì e donne facenu a cirurgia plastica vagina. Più di spessu issu opera hè cumminatu cù u plasticu di u cervice , chì hè ancu malatu in pizdu.

Oghje, i mètudi principali per a riduzzione di a tagliatura di a vaġina sò:

A decisione, da a manera chì a vaginoplastia sarà realizata, cagione à u circhendu plastica chì repele da l'esaminazione iniziale di l'statu di i muri di a vaġina.

Cirugía plàstica vaga murale

Fronte è culpatru di volta - a correzione di i muri di a vagina permette di vultà l'elasticità di i musculi, ancu di reduce significativamente u voluminu di a vagina. I suturi post-operatori ùn sò micca stati, chì ogni inciszione hè stata cunghji autonucchiati. Inoltre, u benefiziu di una tali operazione in a plasticità di a vaġina hè chì, siddu ecciteghja, miglieghja micca solu a qualità di a vita sessuale, ma ancu di u travagliu di l'urgani vicini, cum'è l'ureteru è l'intestinu, hè normalizatu.

Cirurgia vaginali dopu a tumbera di l'utru

Dopu à l'operazione per sguassà l'utru, hè pussibule chì a vagina hè abbandunata o calda. Allora una cirurgia plastica pò vena à u salvata. In questu casu, u partitu esteticu rinfrisca in u fondu, l'operazione hè prescritata per ragiò medica.

Lu postoperatoriu dopu à u vaginal plasty

L'operazione, com'è regula, dura da duie ore è hè cunnisciuta principalamenti in anestesia generale. Dopu à a vaginoplastia, una donna hà bisognu di restu di sito durante i trè ghjorni, in solitu à questu tempu u paci curatu in l'uspidale. Dopu l'alta da u sughjettu, necessaria un tempu per a riabilitazioni sana. In u mediu hà dura un mesi. I primi ghjorni sò obligatori d'accumpagnà una dieta di speciale, chì cunsiste principamente di un alimentu likidu. Pòvià u paci ùn pò esse u primu dui simane, è i vittimi 4 settimati hè cunsigliatu per abbia da u sessu, è ancu ùn hè micca cunsigliatu di guidà un stile d'activu attivu, d'abbia pisanti.

A vita sessuale dopu à u plastica vagina

A qualità di a vita intima è u piacè di questu diretta nantu à l'elasticità di i musculi di a vaġina. Grazie à l'operazione, u vestibulu di vestibulariu torna strittu, u tonu muscular hè restituutu, risultatu in u sessu dopu chì a plastisìa vaginal hè diventata cum'è luminosa è eccitante cum'è prima di u nàscita di u zitellu.