Cirurgia per rinvià i cataracti

Prima, una operazione per sguassà i cataracti puderia fà solu quandu a malatia "riunia". Questu in diverse organisimi porta una certa quantità di tempu. Ma certe volte l'aspittà à a pussibilità di l'intervenzione mediteghja hè numerosa di deci o anni più.

Beneficii di a cirugia di cataracti muderni

Oghji, ophtalmologi offri di trattamentu a visione cù u metudu più simplice è u più efficace - faciamulsificazione. Questu hè ancu una operazione, ma pò esse realizatu in ogni stadiu. Eccu, grazi a tecnulugia muderna, avà ùn avete bisognu di aspittà, finu à chì a vista duvule fermate.

L'operazione per sguassà i cataracti cù u sustituzione di a lente tenia parechje vantabili:

  1. Tuttu u prucedimentu ùn hà micca più di mezzura ora. Durante a facsimile di facettimentu, una incisione petita hè fatta, in quale una sonda speciale hè inserita dopu. Hè adupratu ultrasound à scumpete l'antica lens, affettata di cataratte, è in u so postu hè statu introduttu una lente flexibile.
  2. Dopu à l'operazione per sguassà i cataracti, u paci ùn hà micca di limità in nudda. Immediatamenti dopu a prucedura, pudete andà in casa. Tutte e costi autolimpianti, e faciamulsificazione ùn hè micca influenze a salute generale.
  3. L'operazione ùn impone restrizioni d'età.
  4. L'effetti di facociulsificazione hè notevuli in quarchi ura, dopu à u prucedimentu - i malfattimenti comenzan à vede megliu.
  5. Ùn ci hè bisognu di riabilitazione in u periodu dopu à l'operazione per rinfurzà i cataracti.

Frà altri cose, una operazione hè realizata sottu l'anesthesia lucali . Cusì, hè più faciule in trasferimentu.

Contraindications for surgery for cataract

Sfortunatamente, qualchì parechji pazienti ùn anu micca guaritu di cataracte da facoemulsificazione. L'operazione hè contraindicata quandu: