Terapi pathogeneticu

L'obiettivu principali di a terapia patogeneètica hè a attivazione di e forze prutistanti, a ristaurazione di funzioni alterati, a normalizazione di u prucessu metabolicu è a reattività immune.

Principi di terapia patogeneètica

Stu approcciu di u trattamentu di i pazienti hè basatu annantu à u fenomenu di a furmazione di furia di prutini anormali o di prucessione inadegwate d'una enzima normale. Questu porta à a furmazione di un genu chì destroisce u corpu. Sapemu di i principii di u sviluppu di u genu mutante, permette di sviluppà metudi di trattamentu. Cù un eccessu di u genu, hè eliminatu, altrimenti - elle u déficitè.

Tipi di terapia patogeneètica

A currezzione di i enzimi in u corpu pò esse realizatu di sti modi:

  1. Hemosorption è plasmapheresis indispensabile a rimorca di u plasma, chì cuntene sustanzi tosci. Per esempiu, a plasmapheresi sò adupratu per purificà u sangue di l'acidus phytic chì anu u lipidi.
  2. A Dietoterapia hè basatu annantu à riduzzione l'intake di qualche sustanziu in u corpu.
  3. L'impedenza metabolica hè l'intruduzioni di droghe chì impediscenu a sìntisi di i metaboliti accumulati durante u cursu di a malatia.
  4. A currezzione di u prucessu metabolicu nantu à l'introduzione di prudutti di u genu hè u modu chjave di trattà l'organice in l'absenza di certu sustanzi in questu.

Preparatori di terapia patogeneètica

U mezzu utilizatu in a terapia patogeneètica sò:

Terapi puliticu di a tuberculosis

In u trattamentu di a tuberculosi, sta terapia hè obbligatoria. A so observancia permette di restaurà u metabolismu, a causa di quale hè u colpu di a prutetta, una violazione di i carbuidrati è u metabolismu grassu è u cunsumu eccessivu di vitamini.

I paesi sò prescritti l'uttazzioni etiotropica, patogenuètica è sintomatica, chì includenu piglià such drogues: