Chì hè periculu per u scherzu durante u gravidenza per u fetus?

Tristan, o candidiasi vaginal, hè una di e malatie cumuni di l'area genitale femminile. S'ellu si mette in una forma crònica, fendu liberazione di questu hè difficiule. Hè sopratuttu particularmente hè quistione di u trattamentu se sè stanu aspittendu un zitellu. Dopu tuttu, no tutti i medicini da candidiasi pò esse presi da e femine in partire.

Qualchì parechji futuri ùn anu micca bè ciò chì hè periculosa per a scherzata durante a gravidenza per u fetus, è pruvate micca di pagà o trattanu cun rimedii folkiali, cum'è siringe di soda o permanganate di potassiu. Fate questu in nisunu casu impossible, perchè e cunsequenze pò esse imprevisible. Per quessa, se ti face cun simprici sfavate cum'è prucia, ardente, vermiculite di a vagina, ùn pruvate micca à fà l'autureggiamentu, ma ùn hè micca necessariu di fà afflitti da a malatia.

Cumu pò aiutà candidiasi per avè un zitellu in u corpu?

U fungi, com'è parte integra di a microflora, sò prisenti in "dorme" in ogni donna. Ma se cummincianu di multiplicà attivamente è a so cuncintrazioni cunforme à i risultati di l'analisi supera u valore permissivu, ùn ponu esse dispensati preparazione speciale. S'è avete chjucu diagnosticatu cù "farsa" durante u gravidenza è avete preoccupatu per esse hè periculosu, fegate à i seguenti fatti:

  1. Candidisiosi spessu causa l'erozione nantu à i membrani mucosa di l'organi genitali femminili, chì ponu esse numerosa. À u tempu, ùn solu micca micca spariscia, ma cumenciu per spenniate più. Questu porta à a furmazione di piccati nantu à i muri di l'organis internu di u sistema riproducivu femminili. In a struttura, sò un tessulu cunghjuntu chì disrupta l'elasticità naturali di i musculi. Per a una donna incinta, i cambiamenti patologichi rapprisentanu una sughjettu seriu: un fetu crescente intensamente estensione l'utru, è a prisenza di l'aderenzi pò levà micca solu à sensazioni dulofensi severi, ma ancu per u miscarriage.
  2. Ma ùn pensate micca chì a scherzetta hè notfulu solu per l'organisimu di a futura mamma. Pudete pruvucarià è prublemi cù a salute di u zitellu, chì manifesti solu dopu à partitu. In casu di candidiasi aguda, infuzione di u fetus hè più prubabile, perchè u so sistema immune ùn hè micca sviluppatu è hè assai vulnerable. Demu cunzunziatu in più di più quantu hè periculosa è felice durante a gravidenza per un zitellu. À influenza tutte i sistemi basi di un urganismu pocu, mentre chì l'infezzione hè trasmessa da a mamma à u zitellu in u cordone umbilicale, chì hè affettatu prima. Allora u funghjetu accumenza à attivà nantu à a mùsica mucosa di i venti respiratorii è di l'occhi, integumenti di a piel, in a bocca è in l'altri oreggi. In i casi severi, ancu un risultu letale hè pussibule.
  3. Anchi si durante a gestazioni di l'infezioni prenatal, Candidiasis hè evitata, u picciottu di u zitellu "grappi" fungi duranti u travagliu, passendu traversu u trattatu genitali di a mamma. Ùn hè micca difficiule di stabilisce quì: quì pocu di ghjornu dopu a nascita, avarete bisognu di un capriccio bianca caracteristica nantu à e so amori è a lingua di migliori. Perchè sta cipalidasa fa fermu difficiule per l'ameglie è crea un discomfortu per a mamma, è per u so zitellu, u timore durante a gravidanza hè un periculu indiscendu à u zitellu.
  4. I sperti chì, ancu chì i fungi ùn sò micca a causa di a inflammazione postpartum severu di l'utru, a so presenza sempre aumenta a incidenza di such cumplicazioni.

Perchè a risposta à a quistione di si sicuru hè un periculu in u gravidenza per u fetu hè pusitivu, quandu i so primi signali averebbe cuntribuisce un ginecologu, chì generalmente prescriva un trattamentu lucale in forma di cannili o ungulate basati in nistatin, natamycin, butoconazole, isoconazole.