Alta durante a gravidanza in u sicondu trimesteru

E donne attenti in u periodu di dighjà u babbu avvisanu qualsiasi cambiassi chì succeranu in u so corpu. In particulare, dopu a fine di u primu trimesteru di gravidenza, assai expectant mamma hà faccianu l'apparenza di a purtata di u vinu vaganu, chì pò causà l'ansietà è l'ansietà.

In fatti, solitu questu fenomenu in u piriu di u 14 è 27 settimane hè una variante di a norma. Per capiscinu d'esse micca veramente micca periculosa per a salute di una donna in una postu "interessanti" è di u futuru figliolu, hè necessariu sapè quale sò l'altimenti normali durante a gravidanza in u sicondu trimesteru, è se ci sò qualchi segni, avete immediatamente contactatu à una cunsultazione di e donne.

Questa scumpetta duranti a gravidanza in u sicondu trimesteru sò cunziddi normi?

In u corpu normalu di u gravidenza, e donne in u sicondu trimesteru anu muvimentu di mutazioni chì sò quasi immobiliati è inghjulius, è ùn ne perleghja micca u dulore, ardenti, prucidi e altre incantati sensations. L'apparenza di un segredimentu di sta natura hè spiegatu da u cambiamentu in u sputtu hormonal è, in particulari, da un incrementu significativu di a cuncintrazione di i estrogeni in u sangue di a mamma expectante.

Questa scumpetta durante a gravidanza in u sicondu trimesteru, ancu s'ellu ci hè abbundante, ùn deve micca causatu gran ansietà. Intantu, in casi rari, un tali sintumu pocu chjave pò indicà tali vultazioni cum'è a fossa di u fluidu amnatuicu, perchè s'ellu ci sò suspetti, è necessariu di realizà una prova appropritiva è, in casu, sottumette un scrutiny detallatu.

Sì l'alta di a vagina in a fine di u pezzu di l'esperimentu di u zitellu addivò un caratteru distintu, questu deve esse infurmatu in seguitu à u ginecologu, postu chì questa situazione pò essa rimpranda da prublemi di salute chì avvishenu u cumbiu normalu di u gravidenza.

Ufficiu patologicu durante a gravidanza in u sicondu trimesteru

L'apparizione di u scopu patogenuu in u periodu indicatu di a gravidanza sò spicciziati da i ragiò seguenti:

  1. U schermu biancu durante a gravidanza in u sicondu trimesteru, chì s'assumiganu di masse di cursi è anu un corpu spicchiu desertu, in quasi tutti i casi indicanu un aghjunamentu di candidiasi vaginal , o trugu. In u periodu di l'expectativa di u zitellu, sti malatii cumuni pò esse periculosi, per quessa devenu esse trattatu sottu a tutela di un ginunu.
  2. L'acqua alta durante a gravidanza in u sicondu trimesteru, chì distingui u listinu caracteristicu di "pesci putenti", indicanu a prisenza di vaginosi bacteriala. Sì sta maladie hè accumpagnata da a presenza di u dolore è di l'incomutioni in a mezza manca di l'abdomen, u risicu di a terminazione di a gravidanza hè abbastanza altu, perchè questa malatìa deve esse trattata cù tuttu seriette.
  3. A purtata in u giallu o uccidintali durante a gravidanza in u sicondu trimesteru in a maiò parte di i casi sò un signu sfavore è indicanu a prisenza di i malatie serii. Allora puderanu esse apparente à u sviluppu di ogni malatie venereali, è di un prucessu infjammatori attivu in i ovari o trompete.
  4. L'alta scossa duranti l'embarassu in u sicondu trimesteru generalmente indica una viulenza di a placenta, chì in questu ora pò cumincià à siparà. Inoltre, certe volte un sintimu sfarente pò esse una consequenza di l' erosione di u cervicu, o a presenza di inflammazioni di u sistema riproduttivu.
  5. U scurzzione rossa è rosa in a staghjoni in u sicondu trimestre sempre causa una seria inquitenza per a donna chì aspetta u nàscita di una nova vita. Questu ùn hè micca surprisante, perchè cuntenenu u sangue, è questu hè un signu sfavore, spessu ameciente a vita è a salute di u fetu è a mamma futura. Intantu, in una quantità di casi, l'attribuazione pò esse furnituutu dopu a rilazioni intimi di i cungrigazioni o l'eccezzioni ginekulogica è anu un caratteru di corpu chì ùn porta micca u periculu.