Quale tipu di peddi facenu l'ornamenti fannu?

L'ornamenti senza pedone sò boring e monotonu. Tuttu ciò chì puderia fà un ghjudiziu in stu casu hè di utilizà incisione, intricati, una cumminazzioni di metalli è altre elementi. Ma cù l'usanza di i petri, a ghjallina hè tutta sana. A grande ghjenuvia hè diventata u "cori" di u pruduttu è i rivetti tutti l'ochji, è a scatteratura di picculi rimuli radiate una brillantissima unica è aghjunghjenu u lussu.

Stones da quale anu fattu una joera

A tentazione di fà una classificazione affidata di e petre da quale anu fattu a ghjenuvisa sò stati cumpresi da l'antichità, ma a maiò storia hè stata urdinata da l'Academician A. E Fersman à u principiu di u XXu seculu. Sta classificazione hè sempri usata da i gemologi. L'accademicu hà dividutu i petri in gruppi, secondu a rarità di u truvatu, u valore è i prughjetti individuale di ognuna. Dopu sta tiurìa, ci sò trè tippi di peddi per ghjuvelli:

  1. Gemini o pedichi preziosi di u primu l'ordine. Questi include: diamanti, zafiri, rubini, emeralds, alexandriti, chrysoberyls. Eccu cumporta ancu perle, chì l'hà designatu cum'è una petra preziosa, avè un uriginu minerale. Spécialement apprezzati sò chjucchi, purcii puliti di uniformu, culore chjucu. A turbidity, fracturing e uneven coloration reduce assai u cost di gem.
  2. Pedras semipreziuli di u second ordinu. U so prezzu hè assai più bassu di u costu di gemmivi, ma sò ancu utilizati pè ghjunghje. Beryl, topaz, fenacitus, turmaline rosati, amethyst, zircon è opale sò citati quì. Cù una trasparenza eccezziunale è bellezza di u tonu, sò qualchì volta evaluati comi pedichi prime.
  3. Pedicure. Sò specimens rarus sò di valutazione grandi. Tuttu u restu hè assai bellu è dispunibili. Sti chjassi sò tradiziunate per l'ornamenti di prezzu e tenenu nomi: turquoise, tourmaline, sthinata, quartz, carnelian, amber, jade e altri.

Questi tipi di pietre naturali per a gioia anu truvatu l'appiecazione in l'arti. Arcuni artisti usanu e restu e petri fogghi di petri per decorarimpile è i curati tradiziunali sò accettati cù i piedi di i diversi pedate.

Bisogni cun culle di culore

Dicemu chì pedichi sò usati per a joera, è avà sò pudendu fà una altra classificazione chì hè basatu annantu à u culore di u minerale. Hè u culore chì attrae l'attenzione à u pruduttu è sfascià a so unicità è a individualità. Ancu questa classificazione ùn hè micca ufficiale, dà una vista completa di i culori culori.

  1. Pietre blu. U culore si noble è majestuve. A più bella stampa blu di a ghjuvintù hè chjamatu Sapphire. Inoltre, l'ùmmira bluica hà l'acquamarini, turmalline è topà.
  2. Pedichi neri à ornamenti. U nome di una petra nica in ornamenti ùn anu micca unu: agate, bufali, spiaggia, sangue. Rarer è più carchi sò diamanti nìuri, granati è cori nuvuli. U culore scuru in l'ornamenti stilanzi misteriosi è fascunanti. E petri sò stile assai modi in combinazione cù u oru biancu è argentu.
  3. Pietre rozi in ornamenti. U rocca brillanti saturata in i piedi ùn sò micca trottu, ci sò culori bianchi rossi rossi. Tali ombra sò alcade, jacinthe, rubini è turmaline.
  4. Ornamenti cù pietre verdi. Per questi prudutti sò utilizati e petremi: euclase, aquamarine, topazi, amazonite, emerald. Prodotti cù peddi virdi venenu particulari nobili.

Questi sò i culori basi di a ghjuvintù, chì sò spessu trovanu in salone è marziali . Raramu in l'ornamenti pudete truvà pietre rosati, gialli, bianchi o viole.