Cumu si secca foglie mancu per tè?

Tuttu tutti sapi u pruprietà ùtule di i boni di curranti nìuli, ma pochi sapemu chì e foglie di l'arburu sò ancu cunsigliatu di valore. In quantu in baia, cuntenenu a parte di leone di a vitamina C, è dinò parechje altre vitamine è elementi. Tè, preparatu da e foglie di currantu nìuru, hà diaculétique è diurettu, prupietà antiinflamatori è anu excretu l'acidu uricatu. Hè particularmente utili a vìviri cun u bè da persone cù malati rilievu è di vespetta, l'immunità di rinfriscà, è ancu cù l'anemia o solu per suscitarse vitalità. Inoltre, l'aroma maraviglioso di foglie currant favure pussibule di preparà un beanu stunningly aromatic, chì pudete piacere sfacciatude oghje ghjornu inverno o invernale.

Comu preparanu a foglie mancu per u tè è seccani degnu per salvà tutte e qualità d'uttellu è gustu di u pruduttu? Quantu d'avà è cumu per preparà appruptamentu u tè da foglie sede, avemu dettu quì sottu in u nostru materiu.

I Procurement di currant leaves for tea

I currant leaves for tea si sò prudigiunate in u tempu bellu bassu in aostu è in settembre sittembri, quandu a colti di baga è coglienza, è u periodu di a cascata ùn hè micca vinutu. Per questu scopumiu, i specimeni freschi è verdi senza mancu di spazi alluminati o ogni tipu di danni sò perfetti. Ùn aghjunghje micca foglie in a basa o in a cima di u ramu, per ùn preghjudiziu a vendita sussegente di e zucca currant. L'attenu deve esse pagatu à e sta casula chì si trovanu in u centru di i zicchini. Ùn hè micca cunsigliatu per sfracicà a materia prima, cù i pedicels, hè megliu utilizà e spazzole è tagliate i pappagalli senza elli.

Comu si asciutta i foglie di curranti à tè?

I fulgranati oghje chì ci anu spàrghjenu nantu à un tagliu chjucu o di una foglia di carta in un locu seccu. L'opzione ideali in un locu privatu hè un attic. Pudete ancu postu a travagliu sottu un canopiedu in l'ombra, o ind'u barcuni, ma in questu casu duverà esse coperta cù gasa per prutezzione di mosca è d'altri insetti.

Sicondu a cundizioni di a temperatura di secredu, pò piglià da trè à deci ghjorni. Da u tempu à u tempu, avete da mischjianu a foglie, riviseghjanu a pratica di u travagliu è dispunibule micca di i dubbius specimens. Sì i cundizioni di temperatura o altre fattore ùn permettenu micca chì secca i gezze sferenze in un modu vechju è bonu pudete usà un secadoru per frutti è ligumi o solu un furnu per questu scopu. U regime di tempurane deve esse mantenitu à u livellu di ioghei gradi, è a materia prima devia rimbursà da u tempu.

Dopu un seccu, i casci di gronze si deve esse chjappu in qualchì manera dispunibile è pendu in un saccu di tissuti o in sacchetti di carta.

Per a preparazione di tè, pudete aduprà e foglie secchi di currantu nìvunu in pura forma o combina cù mint, pappagallo, ghiaccioli o altre cumpunimenti di frutti è bacca. Inoltre, una preparazione pò esse solu cumplementarii u tè classicu negru o verdure, cumanda cù preziosa proprietà, o preparanu un bevanda cù l'aghjunzione di baga, seca o fresca o cungiata.

In seguitu, vi offre una ricetta basta per fà u tè da foglie foglie bianchi, chì pudete cambià à u vostru discrettu, aghjuntu altre cumpunenti.

Frutta da currant

Ingredients:

Preparazione

Foglie secondu sò colpi in una bagnu teppa di porcellana è chinu d'acqua fogera. Cumpressammu u cuntinuu cù una tapa è cima cù una spugna di terri, è permettenu u cuntenutu brew per vintu à trenta minuti. À a fine di u tempu, l'infuzione uttinutu hè usata cum'è u te foglie, spedinu in una tazza è dilutau cù l'acqua furiu. Cumplementu u gustu di a bèite cù a melità è u zuccheru è diventa.