Conspiracy da enuresis

Enuresis - incontinenza di urina à notte. In fattu, stu prublema ùn hè micca cunzidiratu una malatie, perché ùn hè micca un trattamentu specificu di trattamentu. Eccu perchè parechje persone chjamate l'usu di cunspirazzi antichi è preghje.

Conspiracy da l'enuresis infanzia

Se u so figliolu pesa un problema simili, pudete aiutà cunducendu un ritu simplice. Hè necessariu di trasfurmà à a luna speranza. Quandu u zitellu s'era invistitu nantu à un bagnu umitu, a mamma o u babbu avissi leghje una trama:

"U fiume di u mare, l'acqua sottumessu, quandu lavanu a spiaggia, lavenu, urge una urina cuntrullata da u servitore (nomu di u zitellu). Com'è una branche senza l'acqua s'assicta, perchè u lettu cù u servitore (noma) era seccu, innunziatu. U fiumu madre, acqua sottuele, cum'è lavate a spiaggia, lavate è spinalli à u stranu di a malatia, senza retenzione cù u servitore (nom). Amen ".

Una schernu hustita deve esse lavata prima di u mariottu in ogni stagione naturale, ma in nisun casu, in casa. Traspendu a foglia à l'acqua, dicendu trè volte:

"River-Voditsa, sorella veloce, porta è ùn porta micca tutti i doleri è i peccati. Fiume-acqua, cumu si viaghjate, perchè u mo figliolu, slave (e) (nomu), seccu in u pavimentu ".

Quandu u zitellu hè dormitu, u babbu develà versu a so testa è leghje "U nostru Patre" tri voti in un sussurgiu.

Conspirazioni ferma da enuresis

Parechji adulti sò affettati di stu prublema spéciale. In questu casu, u prucessu di dispusitivu hè più difficulu, postu chì u sviu cuntrolu hè digià divintatu un locu seriu. Prima di inizià u rituali, hè necessariu di andà à a ghjesgia ogni ghjornu prima di a matina è ponteva una candela in fronte à l'icona di Nicolau a Piazzetta per a vostra salute.

Ùn puderà micca solu una persona cù enuresis, ma ancu un parente sangue. U oghji ghjornu in a matina, pudete aduprà u rituali, per ellu hai bisognu di mette trè candele è davanti à un vittura cun acqua. Chjama i candele è leghje nantu à l'acqua cusì cungiura di l'enuresis:

"Quandu l'acqua entra, vene da esce, ma quandu hè necessariu è induve necessariu. Hè stata secca, secca, ma ùn hè micca nudda di qualcosa più, ma si sera in dormu secu, ma com'è in necessità, si svegliate è lasciarà quandu hè urdinatu. In una parola, fateva una parolla, fate l'acqua cun l'acqua. Sì, u puteru di Diu per aiutà, l'esclave di Diu (u nome di l'omu) vippu di pissing under myself. Amen, Amen, Amen. "

Allora avete bisognu à l'acqua. Per una cuspirazione per esse attu, i paroli deve esse amparati da cori.

Un parcorsu universale di enuresis nocturnal

Per fà un ritu, l'urina di una persona chì hà da stu prughjettu hè necessariu. Cù u liquidu, vai à qualsiasi cecciu secondu è poveru nantu à questu. Duranti questu hè necessariu di dichjarà cusacità:

"Quandu u toccu hè seccu è secu, cusì u schiavitu di Diu (u nome di u zitellu) facia u siccariu in u lettu. Una parola à u lock, a chjave à a croce, è nimu per falla u mio segnu verbal.

U canu hè ghjucatu in u can spindle più cercanu.