U ghjornu internaziunali di Quitting

Ci hè parechje documenti di malatie, u cursu hè aggratu da l'addiccioni à fumà. A maiò parte di elli sò direttamente ligati à a cundizione di i pulmoni è u cori. A ricerca scientifica hè pruvata a cunnessione di un malu habitu cù l'oncologia. U ghjornu internaziunale di Quitting, chì si celebra u 31 di maghju, hè un tentativu di l'Organizazione di Salute della Mundiale per trasfurmà a so sucità, turnò in u face à un stile di vita sana.

U rolu di u travagliu educatu nantu à u ghjornu internaziunale di Quitting

Vizzi cuntrullati in i so ghjuvanotti di eco in u mezzu è anzezione, quandu i prublemi cù vunzi senza sangue o putenza accumincianu. A ghjente veda à fumà , ma spessu troppu tardi. U più triste hè chì cù u cigarette in mani di i scoli è di e donne, ùn avè cunziddiatu un problema seriu. Ogni chjappu, senza pinsà di e consiguienti, abbandona a genetica rotunda in a so generazioni, stupendose perchè a mozza correnti hè più dèveru ca i so genitori.

L'attività chì duverebbe annantu à u ghjornu di u cesamentu di fumari sò di una natura preventiva è educazione. In a television, avemu vistu, in modu, pubblicazione anti-tabacco. I travaglii di l'assistenza à l'assistenza à u salute prestendu aducazione in l'istituzioni educativi, à l'impresa è in a ràdicula, memorandum è articuli sò stampati à u livellu statali, bulletini sanitarji sò publicati.

Ogni dui ricunnosce u fattu chì i pruibbii ùn sò micca sempre cunsiderà u risultatu dumandatu. A megghiu agitazioni in l'imaghjini di quelli chì partianu di u fumu viaghja più bellu. A volta à parechji minuti nantu à l'aria di una tale persona si cumpurta megliu da una lezioni d'una ora. Un rollu enormu si juga da i centri di aiuta, chì, sfurtunatamenti, ùn sò micca tutti quelli. A ghjente si vende a dependenza solu quandu rende sapiremu chì u fumu ùn hè micca solu micca di moda, ma ancu perduve. Inoltre, micca menu di u fumatore sè stessu, quelli chì sò vicinu sopra, particularmente i zitelli.