Laghi di Madagascar

Madagascar hè a più grande isula di u pianeta. I so vantaghji principali sò dati naturali unichi: a flora più ricca, un mondu animale diversu, chì i rappresentanti ùn si trovani in nudge, quandu fora di st'isula. Stu materiale hè dedicatu à i risorsi di l'acqua di Madagascar, à dì i so laghi.

Chì sò i laghi in l'isula di Madagascar?

Frà tutti i reservori più famusi chjamà u seguente:

  1. Alautra hè u più grande di a Madagascar, situatu in a parti nordestu di u paese. A so area tutali hè 900 metri quadri. km, è a prufundità massima hè 1,5 m. U tarritoriu vicinu à u lavu hè fertili è hè utilizzatu per u risorse di u rossu è altre culti.
  2. Itasi hè un lagu chì face parte di un gruppu vulcanica. U stessu vulcanu à u lavu hè cunsideratu attivu, ma a so ultima eruzzioni hè in u 6050 aC.
  3. Ihutri hè u terzu grandore più grande di Madagascar. A so area varieghja da 90 à 112 metri quadrati. km. L'acqua in u lavu hè salatu, è in i so banchi sò piantazioni di banana.
  4. Kinkuni - u sicondu lagu maiò in Madagascar, l'area di quale hè 100 metri quadru. km. U reservoir si trova in a pruvincia di Mahadzang è hè un paradisu per parechje spezii di pesci è avè.
  5. Dead Lake - unu di i lochi più misteriosi in Madagascar, circundatu di millai di liggi è cunghjettu. U reservatu hà i paràmetri paràmetri: 100 m in largu è 50 m in larghezza, a so prufundità hè 0.4 km. A temperatura mediu di l'acqua hè di 15 ° C. In ogni casu, anchi i cundizioni ideali, ùn hè micca un unicu organu vivu in l'acqui di u Lacu Mortu. Un altru di i so sicreti hè chì nimu hà sappiutu trasfurmà u reservatu finu à quì.
  6. Tritriva hè un lavu chì parechji turisti visitanu. Havi puru un urìgine vulganu, cum'è e canali di l'acqua sottumazzione.