Riproduzione di male in l'aquarium

Petushki - bellezza incridibile di un pesce cù un colorante splendenti brillanti è alce fluffy. Si rifiriscinu à e lotteri di guidà, i masciali di sta razza organizanu battelli frenesi trà elli, chì pò ancu aduceru à a morte d'unu d'elli. Cu cura bè, campanu in dui anni, per i masci in l'aquarium, i particulari di cinque mesi à un annu sò più adattati.

Tutte l'individu labirintru (chì pò respira l'ossigenu atmosferichi) anu una funzione distintiva. I femini spessu recrule caviar, è s'ellu ùn vene esse realizatu, hè trasfurmatu in un cyst è l'individuale dies. Ci hè chì l'absentenza di nascita hè mortale per a femme. U pezzu di Nerastit hè necessariu quan l'individu hà un gran abdomen, pudete mette in un vaso separatu, aspittà d'avè u ova à passà, è u frittu per micca criscà.

Peculiarità di razza umana

U caviaru pè incaricà i pezzi d'aquarium di i masci si pò esse dipositu in una vanda cumuni o in una nascita. In a forma di un vasu separatu, una presa di circa 25 cm in longu hè stata presa, chinu d'acqua à una altezza di 10-15 cm senza pezzu. U spiaggiu hè equipatu cun un retrolechju sfarente, sustrati neri, uni pochi arbusti di i stunted plants. A tampiratura di a ripruduzzioni hè necessariu nant'à i limiti di 26-29 gradi è l'aria hè furnita.

U furmiculi diferendu di l'altru in furmatu è culori. Per mantene una bona forma, deve esse elettu un paru cù i stessi alti è culore. Un coppiu un colore duverà un bellu fiore monocromu.

Spagnolu di i masci si pò esse realizatu in qualchì tempu di l'annu. Prima di unisce à a ripruducazione, a coppiu hè tenutu per separà per una simana è trattatu cù l'alimentariu vivu. Allora un uviziu è una femina cù un abdomen abduivu si sò piantati in un vaso. I pisci accumincianu i ghjucatori, è u cockerel crea un nidu d'espuma sottu e foglie di i pianti flotanti. Un ghjornu di ghjorni spawns.

A femina produce 600 ova, dopu a quale ci deve esse descarta. U signalu chì u principiu hè di a nascita, hè chì u gaddà vicinu à u nidu, è a femina hè scura in u babbu. Sì a femina ùn hè micca sguassatu immediatamente, u gallone ponu sbattà à morte, perchè posa una minaccia à l'ova (pò manghja).

U cumpagnu di furmagliu permaneva cura di i frutti. Duranti stu pirìudu, ùn ci hè micca bisognu à esse alimentatu è ùn ne ùn intervene micca à tuttu.

Cura di i ghjovani animali

U tempu d'incubazioni hè 1-2 ghjorni. I larvule ùn abbiamo micca, è falanu à u fondu. U masculinu sceglie è i mette à u nidu, distruggiennu u prufettivu è u prughjettu. È in 3-5 i ghjorni a fritta accumincia a natari è manghja à a so propria. Piglianu una pusizzioni uriginale tipica. Avà u màge hè eliminatu da i spazii di propiu.

Dopu à a riprutazione è à i pezzi parenti è u ghjovanu creazione di i machini sò cunsigliati cura è mantenimentu privati. I pezzi dopu à u prucessu di ripruduzzione sò dèbuli, perchè avè bisognu à esse pianificatu cun cura, cù qualchì acqua da u spachju, per quand'elli sò megliu acclimatizzati.

Malks necessanu vivi nutà. Optimum per elli hè u microarravete, pudete applicà l'ghjuvaggiu di uovo, hà bisognu à nutriscenu duie volte à u ghjornu. Alimentazione per frittura in l'aquarium deve esse constantemente presente. L'acqua hè bisognu à cambià in constantemente. Cum'è friture ci vole, u forra pò esse aghjuntu.

U terzu mesi, i vini di a vitedda sò distingueru da a prute di i masci è i primi scarsi cummincianu in u bastimentu. Avà u bele chì hà bisognu à esse abbandunatu à un altru vaso. È à l'età di sei mesi, u frittu maschile sò devi esse in cuntenuti distinti.

A ripruduzione di u quagliu di l'aquarium hè una attività interessanti. Questu hè ùtule per u pesce, è in u risultatu, pudete piglià un gran numaru d'animali ghjovani colorati, chì saranu un adornu di qualchì acuariu.