Rite à a casale

I cumpostu di a naziunalità sò famusi per i so tradizioni è i rituali. Ma à quelli chì ci sò i perpetratori di a festa, tutti i rituali simbuliscenu purità, amore , devozione à i corori è a continuazione di a famiglia.

U ritu più anticu hè di scuntrà à i ghjovani dopu à u matrimoniu cù u pane è u sali in a casa di u groom. Sta tradizione simbolizza chì a nova famiglia "cociutu", in quale ci deveru prosperità è sazià. Per ripiglià o muzzicà u pane aghjunghjenu in u ritu solu in l'ultimi seculi, quandu e donne facìanu a lotta per l'ugualità in a casa cù l'omi.

L'unificazione tradiziunale di u ghjovanu, principia cù u limitu di l'uffiziu di registrazione, quandu a soggetta tira un paru, l'attaccò e so mani cù una cinta scotja. Spessu, pudete truvà nantu à a tavula chì i novi oculentati anche fraschi, simbulizendu a sposa è u sposu, sta cuntinuzione di u ritu "fate sempre".

Beautiful ceremonii à a casale

Rituu cù una candela chjesa in a casale simbulizeghja u calidez di a casa. In regula, a mamma di a sposa prende u focu è passa i so fieri. Hè assai impurtante di utilizà una grande cannila chì ùn deve esse ghjustu da u ghjornu di a nuvola, perchè i ghjovani avemu a so vita in a pace è l'armunia. L'ultime danza di u ghjovanu cù una cannila simbolizza chì u so amore ùn difende da sempre.

Bello custom - chjelu u chjelu à a chjave, significa chì a famiglia hè chjusa da straniere, ùn ci hè micca entrata à a "tercera superfluousa", è cum'è a chjave hè ghjucata à u fiumu, ùn hè micca manera di a famiglia. Stu rituali "cegnu" a famiglia, mantene a fideltà di a coppia.

Spessu, i giovani publicanu liberi in u celu, stu ritu simbolitze farfantà à un ventu ghjovanu. Parei muderni muderni cambiaronu sta tradizione è aghjunghjenu una cinta rossa à u pede di u sposu di a nozone, è u novu syzokryly era marcatu cun una cinta blu. Hè cresce - quale l'uccelli volarà più altu, u seculu in u primu figliolu sarà.

Tradizziunamentu, pudete stabilisce u sessu da un passageru aleatoriu, chì si ncuntrau i novi libri di u casamentu di casa. Sta persona si devoce e aghjunghje, perchè chì u futuru figliolu hè sempre sana.

Cerimonii interessanti à a casale

U ritu di u prezzu di a nozone à a castagna hè vinutu da noi di tempi antichi, ma assai hà cambiatu in ella. Nanzu u rescanu hà fattu da versi, balli, canzoni è azzioni, in u quale u sposu è u sposu ampara a forza, curazione è recursione. I tarritorii sò stati pusificati davanti à u maritu di avanti - per chop anch'elli di legne, per vede un logu, per saltà annantu à u focu. À i casamenti moderni, spessu cumprà una futura sposa per dolci, rigali è soldi.

U ritu anticu hè a rimuzione di u velu à a casale cù a testa di a bride. U vechju biancu significa a virginità di a virginità è à a fini di a sera, a mamma a sguassate da u capu di a so figliola prima di a notte di a nuttla. Dopu chì questu, u maritu novu fattu fa piglià una ghjovana sposa in i so bracciali è u mette in a so casa, chì cresce necessàmente nantu à u limitu per chì l'spiriti maligni ùn temenu micca a zitella.