Ritu di Natale per u matrimoniu

Molti picciotti, in una relazione, lamenta chì i so carichi ùn ùn facenu offerte di a manu è u core. In questu casu, pudete assutà u vostru amatu cun un ritu semplice di u matrimoniu, chì duvete bisognu di u Natale . Ci si deve esse dichjaratu chì tali ritimi ùn sò micca un sbagliatu è ùn ci ne saranu nisunzu cunsiquenzi negattivi. La magia serebbe solu travaglià sè ùn avete a fede, cum'è cù sentimenti sinceri.

Ritu di Natale per u matrimoniu cù u paper

Questu hè un ritu anticu chì teni un putere tremu. Hè da esse fatta in solenza è silenziu, perchè nunda distraisce. Pigliate una carta di carta, scrivite annantu à u numicu annu à l'annu dopu, per esempiu, 2016. Dopu avè guardatu annantu à questu numiru, accumene a ricurdà i momenti più alegresi di a vostra vita, chì sintinu à una onda positiva è creà un campu favorevuli à circa. Dopu chì avete un sensu di felicità, avete bisognu di cuncentrazione in u vostru ghjustu, per esse, in a vuluntà di passà cum'è u valore à a corona. U passu prossimu in u ritu per u Natale hè di spusà - leggiu a trama:

"E l'alba, lampu, tù duie fraterni - matina è sera. Quandu u sdighjunu hè prestu cusì, perchè tutti i disgrazii di mè, i servitori di Diu (nome), vi farà alluntanate, alluntanati è quessi seranu abbruciati. Tutte e cose dolenu esse si andonu micca. Quandu u lampu di u matinale vene, cusì u matrimoniu ti purtaranu, l'aligria in a casa si portanu, è tuttu vene da stu annu. Fatemu cumprirà. Amen ".

Per cumpriru a cerimonia per u Natale, per a maritari, un pezzu di carta cù u annu scrittu, putevi in ​​un tubu, è dopu, attaccà una fossa di russa. Mantene a scroll, finu à chì u divutu hè una realità. Stu rituali pò esse usatu da e so cumpagnie chjude chì vulete cunnosce i so aluli ànima. Fate un altru vulete.

Ritu di Natale per l'amore

Ci hè parechji rituali, ma noi stà in detallu nantu à una sola versione forte. À Natale, ci vole à tirà i vostri pantaloni è andate à a tenda per novi. Hè impurtante di fà tuttu in un bon animo. Avete bisognu di cumprà dui parigli: per sè stessu è u futuru amanti. Ùn scpanzulu è sceglie i più belle sabatelli. Hè impurtante prestu attenzione à u culore di u calzari, se vulete un groom rico, chjamate un veru culore. Vulendu custruisce una relazione passionata, avete bisognu à fà scopre di scumesse di i rouges di i rougherne di i femine è neri. Hè necessariu di metta l'imaginazione è imagine chì voi fà una compra cun un omu. Dopu à i pantaloni sò in e so mani, Eliminate da u pacatu è i mette in un sacchinu per ch'ellu fessi in casa. Quandu vi vene in casa, putevi i vostri sabbi in seguitu, passendu u ligame, è mette l'omi, perchè i tacchi sò diretti à a porta, è i calzini à u lettu. Dopu quì, dicendu queste tri parolle:

"Aspettavi per voi, u mo amori! Venite à a mo casa!

Slippers sò stati guardati com'è maschera, è poi, spartini finu à l'omu amatu.

Stu rituu pò ancu esse usatu da e zitelli chì sò in una relazione è volenu fortalecerà l'unione. U ritu hè identicu, ma a cuspirazione hè diversu:

"Cum'è u celu, l'acqua è a terra, sì cun mè sempre!"